וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל ניסה לדקור שוטרי מג"ב בצומת תפוח ונורה למוות

8.12.2016 / 9:25

לדברי השוטרים, המחבל ירד מאוטובוס בצומת והחל להתקדם לעברם. הם פתחו בנוהל מעצר חשוד אך הוא המשיך להתקדם, שלף סכין והסתער לעברם. הוא נורה על ידי הכוח במקום ומותו נקבע כעבור זמן קצר

צילום: רויטרס, עריכה: ורד לידני

מחבל ניסה לדקור היום (חמישי) שוטרי מג"ב בצומת תפוח שבשומרון ונורה למוות, כך לפי הכוח במקום. השוטרים זיהו את המחבל כשירד מאוטובוס בצומת והחל להתקדם לכיוונם. הם פתחו בנוהל מעצר חשוד אך זה לא נענה לקריאתם והמשיך לנוע לכיוונם.

בשלב מסוים שלף סכין והסתער לעברם, אז ירו לעברו. מותו נקבע כעבור זמן קצר בזירה. האירוע הועבר לחקירה על ידי כוחות הביטחון. המחבל זוהה כמחמד ג'אד חסין חרב, תושב קלקיליה בן 18.

זירת ניסיון פיגוע הדקירה בצומת תפוח. 8 בדצמבר 2016. יצחק עמרני, מערכת וואלה! NEWS
צומת תפוח, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, יצחק עמרני

לפני כחודש ניסתה פלסטינית בת 19 על פי החשד לבצע פיגוע דקירה בצומת תפוח נורתה למוות על ידי כוח שהיה במקום. מצה"ל וממג"ב נמסר כי החשודה, תושבת עסירה א-שמאלייה שבאזור שכם, התקדמה לעבר לוחמי מג"ב ולא נשמעה לקריאות לעצור לפני ששלפה סכין. אין נפגעים נוספים בזירה.

בכלי התקשורת הפלסטיניים דווח כי שמה של ההרוגה הוא רחיק שגיע מוחמד יוסף, וכי היא הייתה נשואה. אמש היא פרסמה יותר מעשר הודעות תוך פחות משעה, שכללו אמרות דתיות שחלקן נוגעות לחיים שאחרי המוות. בהודעה האחרונה, כתבה: "אם אמות, אל תעזבו אותי ואל תבכו עליי. דברו איתי בתפילה".

(עדכון ראשון: 09:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully