וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על מסיבת הבריכה הנועזת עם משחקי סקס ואלכוהול - בבית הספר

16.12.2016 / 2:54

המשטרה מחפשת אחרי האשמים במחדל הזה: החברים שהכניסו אלכוהול לבריכת בית הספר ללא אישור או הנהלת בית הספר שהשכירה להם את הבריכה בידיעה שהם מארגנים שם מסיבה פרובוקטיבית

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

הורים זועמים מסרבים לשלוח את ילדיהם לבית הספר שבמחוז ולדימיר, צפון מערב רוסיה, לאחר שהגיע לידיהם סרטון של מסיבת סקס ואלכוהול שנערכה בבריכת בית הספר באישור - או לא באישור - ההנהלה. לאחר שבית הספר הגיש תלונה במשטרה, זה חזר אליהם בבומרנג כשלפי הנראה - יתכן שהם עצמם אחראים למחדל הזה.

בסרטון שהרתיח את ההורים נראית קבוצה של מבוגרים חוגגים בבריכת בית הספר, שותים וודקה ובירות, נוגעים אחד בשני ועושים פוזות פרובוקטיביות למצלמה. ההורים התקשו להאמין שבית הספר איפשר לקיים מסיבת אלכוהול באותה בריכה שילדיהם לומדים בה לשחות ובהנהלת בית הספר טוענים שהם אכן משכירים את הבריכה לקבוצות מבוגרות - אך לא מרשים הכנסת אלכוהול למתחם. כדי להוכיח את חפותם, הנהלת בית הספר הגישה תלונה למשטרה, אך במשטרה חושדים שלבית הספר בהחלט היה מושג לגבי מה שקרה שם באותו ערב.

מסיבת בריכה נועזת. צילום מסך
מסיבה נועזת בערב, שיעורי שחיה לילדים ביום/צילום מסך

איליה וינוגרדוב, אחד המשתתפים במסיבה, עומד על כך שבית הספר ידעו היטב מה קורה שם. הוא אמר: "הוזמנתי למסיבה ע"י חבר שלי, ולדימיר, שאמר שבית הספר משכיר את הבריכה למבוגרים. עובדי בית הספר הובילו אותנו לבריכה וראו שיש לנו אלכוהול. דנו בזה לפני וזה אושר על ידי בית הספר לפני שהגענו. עשינו כיף אבל דאגנו לנקות אחרינו ולפנות את הזבל. לא הייתה שם אורגיה".

עוד באותו נושא

מורה מואשמת שקיימה יחסי מין עם תלמידים - וחילקה להם ציונים על כך

לכתבה המלאה
מסיבת בריכה נועזת בבית ספר. reddit, צילום מסך
האם בית הספר ידע על האלכוהול?/צילום מסך, reddit
מסיבת בריכה נועזת בבית ספר. REDDIT, צילום מסך
אחד החוגגים טוען: "עובדי בית הספר הובילו אותנו לבריכה וראו שיש לנו אלכוהול"/צילום מסך, REDDIT

אם ימצא שבית הספר אישר את הדברים, הוא ייאלץ לשלם קנס ומנהליו יועמדו בפני שימוע לפני פיטורים. דוברת המשטרה, אירינה מינינה, מסרה בתגובה: "אנחנו הולכים לבדוק אם בהנהלת בית הספר ידעו על המסיבה. מבחינה טכנית זה חוקי להשכיר את הבריכה, אבל אם הם ידעו שזו תהיה מסיבת אלכוהול, הם ייאלצו לעמוד בהשלכות של זה".

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully