וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשדה שהשותפה גונבת - וגילתה משהו הרבה יותר מחריד

8.12.2016 / 9:13

לאחר שגילתה שחפצים בחדר שלה שינו מיקום היא מיקמה מצלמה ותיעדה שם משהו כך כל מזעזע שאילץ אותה לעבור דירה ולקנות מברשת שיניים חדשה

צילום מסך

מריבים על איזה ערוץ לראות בטלוויזיה ועד ויכוחים על מי ינקה את הכלים בכיור – לעבור לגור עם שותפים יכול לגרור איתו חוויות לא נעימות. אבל אישה אחת מניו זילנד גילתה שיש דברים הרבה יותר גרועים שיוכלים לקרות לך אם את גרה עם אנשים זרים. שרה בת ה-28 סיפרה לרשת החדשות האוסטרלית 9 Honey על החוויה המעצבת שלה – לאחר שחשדה שמישהו נכנס לחדר שלה ונוגע לה בכלי האמבטיה היא גילתה את שותפה לדירה משתמש במברשת השיניים שלה כדי לנקות את איבריו המוצנעים. כן. מה שאתם שומעים.

הכל החל כששרה ובן זוגה החליטו לעבור לגור עם זוג נוסף, אותם מצאו דרך אתר מיוחד לשוכרי דירות. לאחר מספר חודשי מגורים משותפים היא החלה לשים לב שחפצים בבית שינו את מקומם ושבחדר האמבטיה שלה הסדר לא נשמר על כנו – ולכן חשדה שהשותפה משתמשת לה בכלי האיפור. "כשאת מוצאת שערה בלונדינית של השותפה שלך במגירת התחתונים שלך – את מתחילה לשאול שאלות", היא אמרה. ואכן היא התעמתה עם השותפה שהכחישה מכל וכל. בשלב הזה החלה שרה לשים נעל ליד הדלת בכדי לדעת אם היא זזה – ואכן בכל יום היא גילתה שהנעל זזה מעט.

נחושה לחשוף את הגנב, היא קנתה מצלמת רשת וכיוונה אותה לפינה הנכונה. בתחילה המצלמה אכן תיעדה את מה ששרה חשדה – את השותפה נכנסת לחדר שלה ומשתמשת בכלי האיפור שלה.

שותף לדירה משתמש במברשת השיניים. צילום מסך
בהתחלה השותפה נכנסת לאמבטיה ומשתמשת בכלי האיפור/צילום מסך

אבל הצילומים ממשיכים והאמת המחרידה נחשפת – השותף, בן הזוג של גנבת האיפור, נראה נכנס לתוך החדר, משם לאמבטיה ומוריד את המכנסיים. בשלב הזה הוא נראה עומד במשך 20 שניות מבלי לזוז ואז שולח את ידו אל עבר מברשת השיניים שעל הכיור ומעביר אותה על עבר אזור חלציו – ואז מחזיר אותה למקום ויוצא מהחדר.

עוד באותו נושא

"דרושה שותפה רווקה" חוגג 20 - מצעד השותפים האיומים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה אתה עושה?!?!?/מערכת וואלה!, צילום מסך

החבר של שרה היה הראשון שצפה בסרטון והוא התקשר אליה. לדבריה היא סירבה בהתחלה להאמין לו: "למה שמישהו יעשה כזה דבר? לא עשינו לו שום דבר רע". לאחר מכן היא התעמתה עם השותף שהודה שיש לו פטיש למברשות שיניים. שרה אמרה לו שיש לה תיעוד של כל התקרית, כולל בת זוגו שמשתמשת באיפור שלה, הודיעה שהיא פונה למשטרה, עוזבת את הדירה ומודיעה גם לבעל הבית. למחרת היא אכן עזבה את הדירה וקנתה מברשות שיניים חדשות, אולם לא ידוע האם המשטרה עשתה משהו לגבי השותף.

  • עוד באותו נושא:
  • שותפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully