וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של סגן בצלאלי שמתה באסון בהר הרצל: "הרגו את הילה בעד חופן כסף"

7.12.2016 / 19:30

סיגלית בצלאלי קראה להרשיע את החברה שהקימה את מבנה התאורה שקרס על בתה, כדי שלא תוכל להמשיך ולפעול. "לא חושבת שהחברה צריכה לעבוד אם בעלי הבית הודו במוות", אמרה באולפן וואלה! NEWS. הבוקר נחתם הסדר טיעון בעניינם של בכירי החברה שהייתה אחראית להקמת המבנה שקרס

עריכת וידאו: ניר חן.

סיגלית בצלאלי, אמה של סגן הילה בצלאלי שנהרגה לפני כארבע שנים במהלך הכנות לטקס יום העצמאות בהר הרצל שבירושלים מקריסת מבנה תאורה, קראה היום (רביעי) להרשיע את חברת "עיצוב במה", ששניים מבכיריה הודו בעבירות של גרימת מוות ברשלנות, על מנת שלא תוכל להמשיך ולפעול. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אמרה בצלאלי: "אני רוצה שהחברה תורשע. אני לא חושבת שהיא צריכה להמשיך לעבוד אם בעלי הבית הודו במוות ברשלנות".

הבוקר נחתם הסדר טיעון בעניינם של בכירי החברה שהייתה אחראית להקמת המבנה שקרס. במסגרת ההסדר, זוכה לחלוטין מנכ"ל החברה דורון לביא, בעוד שסמנכ"ל התפעול אלעד לביא ומנהל התפעול תומר ליאונידזה הודו בעבירות של גרימת מוות ברשלנות וחבלה ברשלנות. כחלק מההסדר הוסכם כי על ליאונידזה ייגזרו שבעה חודשי מאסר ועל הנאשם אלעד לביא ייגזרו שישה חודשי מאסר.

בצלאלי ציינה כי היא מתנחמת בכך שהשניים לא יקבלו עבודות שירות, וירצו מאסר בפועל. היא הוסיפה כי הדבר החשוב בעיניה הוא שהמעורבים לא ישובו לעבוד באותה העבודה. "האנשים האלה הרגו את הילה בשל רשלנות ובעד חופן כסף", אמרה.

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן על התקיפות בסוריה: "מונעים הברחת נשק להשמדה המונית לחיזבאללה"
הצעה על קצבת נכות של ח"כ גילאון עברה - והוא בכה בהתרגשות. צפו
העדות שהובילה למעצר הח"כ לשעבר: אישה שנטען שהעניקה לו שוחד מיני

סיגלית בצלאלי, אמה של הילה בצלאלי ז"ל, פברואר 2015. מור שאולי
סיגלית בצלאלי בהר הרצל, פברואר 2015/מור שאולי

"האנשים האלה לא רשאים לעבוד ואין להם זכות להמשיך ולהרוג", הוסיפה בצלאלי, "'עיצוב במה' זאת חברה שלא רשאית לעבוד במדינת ישראל". לדבריה, היא פנתה לבית המשפט והודיעה כי לא תיקח לכיסה פיצויים. "אני רוצה להמשיך את הצוואה של הילה. הצוואה של הילה היא שיהיה בית לנערים ונערות במצוקה", אמרה.

"אנשי 'עיצוב במה' הראו היום לבית המשפט כמה הם מרוויחים, ואני מאחלת לאנשים רבע מזה", הוסיפה. לדבריה, החברה מימנה טיפול פסיכולוגי למנהלים בשל הטראומה שעברו. "אני לא מכירה טראומה כזאת", ציינה בצלאלי, "אני מכירה מה זה להיות באסון בהר הרצל".

הסדר הטיעון שנחתם הבוקר לא כולל את המהנדס אורן ורשבסקי ואת יועץ הבטיחות של הטקס יצחק צוקר, שהמשפט בעניינם עדיין מתנהל. טרם הוחלט לגבי גובה הפיצויים שיוענקו למשפחת בצלאלי וכן לא נקבע אם חברת "עיצוב במה" תורשע אף היא בפלילים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בוטלה החזרה הגנרלית לטקס הדלקת המשואות. דניאל בוק
מבנה התאורה שקרס/דניאל בוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully