וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדות שהובילה למעצר הח"כ לשעבר: אישה שנטען שהעניקה לו שוחד מיני

בעקבות ראיות חדשות מאישה שנטען כי העניקה שוחד לחבר הכנסת לשעבר - פתחה הפרקליטות מחדש את התיק שנסגר בעבר. האישה הגיעה לישראל ומסרה את גרסתה לחוקרים. חבר הכנסת, החשוד בקבלת שוחד מיני, עומת עם המידע בחקירתו

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

מעצרו של הח"כ לשעבר היום (רביעי) בחשד לקבלת שוחד מיני התאפשר בעקבות הגעתה לארץ של בחורה, שנטען כי העניקה את השוחד המדובר – כך נודע לוואלה! NEWS. מהבחורה נגבתה גרסה לאירועים והח"כ עומת בחקירתו עם דבריה. גרסתה של האישה שינתה את הראיות, מה שחייב את הפרקליטות, לטענתם, לפתוח מחדש את התיק שנסגר בעבר נגד הח"כ. מעצרו הוארך בארבעה ימים.

היחידה הארצית לחקירות הונאה בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור עיכבה לחקירה באזהרה את הח"כ לשעבר, בחשד שבעת שכיהן בתפקידו קיבל שוחד מאיש עסקים, בין היתר באמצעות טובות הנאה בעלות אופי מיני. זאת, בתמורה לקידום עניינים הנוגעים לתחום עיסוקו. החקירה בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים מלווה על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה). בהתאם להתפתחות החקירה יוחלט בנוגע להמשך הטיפול בעניינו.

חבר הכנסת החשוד בקבלת שוחד בבית משפט השלום בראשון לציון, 7 בדצמבר 2016. אבי כהן
התיק נפתח מחדש. הח"כ החשוד, היום בבית המשפט/אבי כהן

חבר הכנסת כיהן בכנסות 18-15 בכמה תפקידים, בהם יו"ר ועדה. לפני כמה חודשים שודר תחקיר בעניינו בתכנית "עובדה". התחקיר ראיין את איש העסקים המדובר והוא סיפר על טובות ההנאה שהעניק לחבר הכנסת לשעבר בתמורה לקידום חוקים בענף שוק ההון שסייעו לעבודתו. הח"כ לשעבר הכחיש את ממצאי התחקיר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"רוצה אבן או מוט ברזל?": אישום נגד הנער שהרג את חברו בירושלים
ברשת תוקפים את "הבנות של בוכריס": "אמרו שאנו משפילות את צה"ל"
סוריה טוענת: ישראל שיגרה מהגולן טילים אל שדה תעופה צבאי בדמשק

(עדכון ראשון: 15:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully