וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה אבן או מוט ברזל?": אישום נגד הנער שהרג את חברו בירושלים

7.12.2016 / 12:10

לפי כתב האישום, ויכוח בין הנער בן ה-16 והמנוח בחניון בשכונת הר חומה הוביל לקטטה, שבסופה הנחית הנאשם על ראשו של חברו עגלה ממתכת. מוט מהעגלה חדר לגולגולתו. מלבד הריגה, הואשם הנער גם בהפרת תנאי מעצרו

צילום: רוני כנפו ומשה שטיינמץ, עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד נער בן 16 בגין הריגת חברו, בן גילו, במהלך קטטה אלימה לפני שבועיים בירושלים. הנער הואשם גם בהפרת תנאי מעצר בית שהוטל עליו לאחר שנעצר בחודש מאי השנה בשל תגרה שבגינה הוגש נגדו גם כתב אישום.

לפי כתב האישום, ב-23 בנובמבר, סמוך לשעה 22:00, נפגשו הנאשם והמנוח י', שמשפחתו אסרה על פרסום שמו, בחניון מקורה בשכונת הר חומה בבירה. במהלך המפגש פרץ ויכוח בין הנאשם לקורבן והם החלו לקלל, לדחוף ולהכות אחד את השני בסטירות לפנים.

כעבור שעתיים התלהטו שוב הרוחות והנאשם איים על המנוח: "אני אשים לך משהו בראש". המנוח ענה לו בתגובה: "שים לי משהו בראש, ואני אשים לך משהו בראש".

לקריאה נוספת:
"עישנו סמים – ואז הוא הרים בימבה ודפק לו בראש": עדות מזירת רצח הנער
החשוד שהכה את חברו למוות במוט - שהה במעצר בית על קטטה קודמת
נער מי-ם חשוד שהכה למוות את חברו במוט ברזל - תחת השפעת סמים

זירת הרצח בו נער בן 16 הכה את חברו למוות באמצעות אלת ברזל בהר חומה בירושלים, 27 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
"מי אתה בכלל?" זירת הרצח בירושלים/נועם מושקוביץ

בשלב זה התרחק הנאשם מהנער וחזר כשהוא מחזיק מלבן חרסינה ומוט ברזל בידיו. "מה אתה רוצה בראש, את האבן או את מוט הברזל?", שאל הנאשם את המנוח ונענה: "מי אתה בכלל? בוא ונראה אותך". בתגובה הכה הנאשם את הנער בראשו במלבן החרסינה וזה נשבר לרסיסים. הנער החזיר לו כגמולו, והכה אותו בראשו עם קסדת אופנוע.

הרוחות המשיכו להתלהט אף שחברם ניסה להפריד ביניהם. בנקודה זו נטל הנאשם עגלת מתכת עם חלק מאורך והחל לרדוף אחר המנוח בחניון. עם הגיעו של הנער לקיר, הניף הנאשם את העגלה לעבר המנוח והנחית אותה בחוזקה על ראשו. כתוצאה מהפגיעה חדר חלק מהעגלה לגולגולתו של המנוח. הוא פונה לבית חולים הדסה עין כרם במצב אנוש, אושפז בטיפול נמרץ ויומיים לאחר מכן מת מפצעיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully