וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד בהתחזות לרופא: "איך בית החולים לא מנע זאת?"

7.12.2016 / 17:51

שופטת השלום החליטה להאריך את מעצר הצעיר מדבורייה בחמישה ימים ואפשרה לפרסם את שמו. במשטרה השמיעו ביקורת על בית החולים שיבא בתל השומר: "לא ברור לנו איך אדם נכנס לבית חולים ומקבל גישה לחולים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נבדק אם ניתח בעצמו. עזאזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של הילאל עזאזיה, בן 26 מדבורייה, החשוד כי התחזה לרופא בבית החולים שיבא בתל השומר. במהלך הדיון עלה כי החשוד ערך פעולות כירורגיות בכ-300 חולים, במהלך התקופה שבה התחזה שנמשכה כמה שבועות.

לדברי החוקר רס"ב גיא קלדרון, במשטרה חושדים, על פי עדויות שנאספו, כי הרופא המתחזה שהה בחדרי ניתוח בעת ביצוע ניתוחים בבית החולים ועתה החוקרים ממשטרת מרחב דן בודקים אם הוא ניתח בעצמו.

גורם במשטרת תל אביב אמר כי כבר מהחקירה הראשונית עולה תמונה מדאיגה של רשלנות מצד מנהלי בית החולים שיבא בתל השומר וכן מצד קציני הביטחון של בית החולים. "לא ברור לנו איך אדם נכנס לבית חולים, לובש מדי צוות רפואי, מקבל גישה לחולים ואיש לא מונע זאת. השאלות הללו נדרשות לפתחה של ההנהלה ומשרד הקב"ט".

עוד בוואלה! NEWS:
מזכ"ל הסתדרות המורים מואשם שאילץ עובדת לשלם על חופשותיו
ח"כ לשעבר נעצר בחשד לקבלת שוחד מיני מאיש עסקים בעת כהונתו
"רוצה אבן או מוט ברזל?": אישום נגד הנער שהרג את חברו בירושלים

חדר מיון תל השומר. ראובן קסטרו
חדר המיון בבית החולים שיבא שבתל השומר. למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה/ראובן קסטרו

השופטת רונית פוזננסקי כץ נענתה לבקשת הארכת המעצר, אך סירבה לבקשת הסנגורית להוציא צו איסור פרסום על שמו. השופטת קבעה כי במקרה זה יש עניין ואינטרס ששמו ותמונתו של החשוד יפורסמו כדי לקדם את החקירה.

עזאזיה נעצר אתמול נעצר בעקבות תלונה שהוגשה לפני כמה ימים. מהתלונה עלה כי הצעיר למד בבית הספר לסיעוד, התחזה לרופא בבית החולים והחל להעניק טיפול לחולים שהגיעו למיון ולבית החולים אף שאינו מוסמך לכך.

חשד צוות בית החולים התעורר לאחר שנקרא להעניק חוות דעת בגין המשך טיפול למטופל בחדר המיון. בירור קצר העלה כי אף אחד מהצוות לא טיפל בו מלכתחילה. מש"ק בית החולים שיבא השומר שהתלונה הגיעה לידיו, פתח בחקירה ואתמול אותר החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully