וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב הצפון חשוד שהתחזה לרופא בבי"ח שיבא - וטיפל במאות חולים

7.12.2016 / 11:50

צעיר בן 26, תלמיד בית הספר לסיעוד, חשוד שהעניק טיפול לחולים שהגיעו לחדר המיון בבית החולים שיבא שבתל השומר, על אף שלא היה מוסמך לכך. עוד נבדק החשד כי בחלק המקרים הוא השתתף בניתוחים

חדר מיון תל השומר. ראובן קסטרו
חדר המיון בבית החולים שיבא שבתל השומר. למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה/ראובן קסטרו

תושב הצפון בן 26 נעצר אתמול (שלישי) בחשד שהתחזה לרופא בבית החולים שיבא שבתל השומר וטיפל בכ-300 מטופלים. הצעיר נעצר בעקבות תלונה שהוגשה לפני כמה ימים, ממנה עולה כי הצעיר למד בבית הספר לסיעוד, התחזה לרופא בבית החולים והחל להעניק טיפול לחולים שהגיעו למיון ולבית החולים. זאת, על אף שאינו מוסמך לכך.

חשד צוות בית החולים התעורר לאחר שנקראו להעניק חוות דעת בגין המשך טיפול למטופל בחדר המיון ולאחר בירור קצר התברר כי אף אחד מהצוות לא טיפל בו מלכתחילה. עוד נבדק החשד כי בחלק מהמקרים הוא היה בחדר הניתוח והיה מעורב בניתוחים.

מש"ק בית החולים שיבר השומר שהתלונה הגיעה לידיו, פתח בחקירה מאומצת ואתמול אותר החשוד ונעצר לחקירה בתחנת המשטרה מסובים. בהמשך היום הוא צפוי להגיע לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום שבתל אביב.

עו"ד מירב בן שבת, שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד, מסרה: "החשוד עבד בעבר בבית החולים, הוא מכחיש את החשדות שהועלו נגדו. לטענתו, התנדב בבית החולים וכל פעולותיו נעשו בהרשאה של הצוות הרפואי".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
תושבי עמונה פוצצו דיון של בכירי יש"ע: "סוגרים עסקה מאחורי גבנו"
חיזבאללה מאשים: כלי טיס ישראליים תקפו שדה תעופה צבאי בדמשק
ריקון חשבונות בנק ושכפול כרטיסי אשראי: החלה "תיירות עונת הפשע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully