וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בשכונת הר חומה: נעצר צעיר נוסף בחשד לשיבוש הליכי חקירה

6.12.2016 / 19:30

כשבוע וחצי לאחר שמת מפצעיו בן ה-16, עצרה המשטרה חשוד נוסף במעורבות בפרשה ומעצרו הוארך. עד אתמול נעצרו החשוד בגרימת המוות, אביו ושלושה צעירים נוספים החשודים בשיבוש החקירה

צילום: רוני כנפו ומשה שטיינמץ, עריכה: יאיר דניאל

משטרת ירושלים עצרה שלשום (ראשון) תושב העיר כבן 19 בחשד למעורבות ברצח שהתרחש בשכונת הר חומה לפני כשבועיים. טרם מעצר החשוד הנוסף, עצרה המשטרה את החשוד בהריגה, וכן את אביו ושלושה צעירים נוספים שהיו במקום ועל פי החשד שיבשו את החקירה. בין היתר, השלושה טענו כי מדובר בתאונת דרכים ולא באירוע אלימות. בן ה-19 שנעצר אמש חשוד גם הוא בשיבוש הליכי חקירה ובסיוע לאחר מעשה פשע.

האירוע תרחש לפני כשבוע וחצי עם קבלת דיווח על תאונת דרכים במהלכה נחבל בראשו נער בן 16. הוא פונה לבית החולים במצב קשה ושם נקבע מותו. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום שללו את החשד לתאונת דרכים והוקם צוות חקירה מיוחד לפרשה. מהחקירה עולה כי קבוצת נערים השתמשו בסמים, ובהמשך, בעקבות ויכוח שפרץ במקום, לקח אחד מהם מכונית קטנה המיועדת לילדים והכה צעיר אחר בראשו.

לקריאה נוספת:
נער מי-ם חשוד שהכה למוות את חברו במוט ברזל - תחת השפעת סמים
החשוד שהכה את חברו למוות במוט - שהה במעצר בית על קטטה קודמת
"עישנו סמים – ואז הוא הרים בימבה ודפק לו בראש": עדות מזירת רצח הנער

נרצח על ידי חברו במוט ברזל, הר חומה ירושלים. נובמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
הצעיר שנרצח על ידי חברו/צילום מסך, פייסבוק

העצור האחרון בפרשה, בעל עבר פלילי, טען בחקירתו כי בעת האירוע שהה בבית חברתו בשכונת פסגת זאב והגיע למקום בשעה שכבר היו בזירה אמבולנס וניידת משטרה. עורכת דינו טליה רם סיפרה בדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו כי העצורים האחרים בפרשה התקשרו אליו וסיפרו לו שהנרצח קיבל מכה בראש ומצבו קשה. "אמרו לו בוא מהר לא יודעים מה לעשות. הוא אמר להם תזמינו דחוף אמבולנס", אמרה עורכת הדין.

לדבריה, לא היה בכוחו של הצעיר למנוע את המעשה משום ש"כל מי שהכיר את המנוח ואת חברו ידע שהם חברים טובים מאוד ולא היה ידוע על שום סכסוך ביניהם". שופטת בית משפט השלום בירושלים קרן מילר האריכה את מעצרו של החשוד עד מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זירת הרצח בו נער בן 16 הכה את חברו למוות באמצעות אלת ברזל בהר חומה בירושלים, 27 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
זירת האירוע/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully