וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תעשה טוב ליהודי": בן 21 נאשם במעשים מגונים בנער בן 13

5.12.2016 / 17:44

שלמה רוטמן מירושלים מואשם כי ביצע מעשים מגונים בנער במכוניתו בארבעה מקרים, ואף איים עליו שלא יספר. לפי כתב האישום, הוא כפה עליו לגעת באיבר מינו: "אתה ילד טוב". הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים ולחלט את רכבו

חרדי. רויטרס
הצעיר יצר קשר עם הנער בבית הכנסת שבו התפלל/רויטרס

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד שלמה רוטמן, צעיר בן 21 המתגורר בעיר, שביצע מעשים מגונים בנער בן 13. נגד רוטמן הוגשו ארבעה אישומים, המתייחסים לארבעה אירועים שונים שבהם ביצע את המעשים בנער במכוניתו. הקשר בין השניים נמשך כשלושה חודשים, ובמהלך התקופה נהג הנאשם לשוחח עם הנער בטלפון ואף איים עליו שלא יספר על המעשים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ראופה קאסם מפרקליטות המחוז, לפני כחצי שנה רכב על אופניו הנער, א', לבית הכנסת בשכונה חרדית בבירה. רוטמן, שהיה באזור, הציע לקחת אותו לסיבוב במכוניתו משום שהוא "אוהב לשמח אנשים". א' נענה להצעתו, ובמהלך הנסיעה הציג לו רוטמן סרטון פורנוגרפי.

לאחר שהגיעו למקום מסתור, עצר את רוטמן את כלי הרכב, הפשיל את מכנסיו וביקש מהנער לגעת באיבר מינו. לאחר שסירב, אחז רוטמן בידו וכפה עליו לגעת באיבר מינו עד שהגיע לפורקן. לאחר מכן אמר לו, "מאוד שימחת אותי, אתה ילד מאוד טוב. אני אוהב אותך". כשחזרו איים רוטמן על א' כי אם יספר על המקרה "לא יהיה כדאי לו".

עוד בוואלה! NEWS:
ראש עיריית אור יהודה לשעבר דוד יוסף הורשע בעבירות מין ומרמה
מעשים מגונים בבתו מגיל שש: אישום נגד חתן פרס חידון התנ"ך לשעבר
בלי גופה ובלי הודאה: הבעל מואשם ברצח אשתו

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
חזר על מעשיו בארבעה מקרים שונים/ShutterStock

יומיים לאחר מכן הגיע שוב רוטמן לאותו בית הכנסת, שבו התפלל א'. הוא קרא לו שוב להיכנס לכלי הרכב שלו, נסע למקום מסתור בשטח מיוער, ושם ביקש ממנו לבצע שוב את אותם מעשים. כששאל הקטין מדוע, השיב לו רוטמן: "מה אכפת לך לעשות טוב ליהודי?". בהמשך נגע גם באיבר מינו של א' והראה לו סרטון נוסף.

כחודש לאחר מכן, איתר רוטמן את הקטין שוב בבית הכנסת ואמר לו לעלות לרכבו. הוא חזר על המעשים, ואף נגע באיבר מינו של הקטין - אולם חדל בשלב זה. לאחר מכן, הוא הציע לקנות לו מתנה בשווי של מאות שקלים תמורת מעשיו. לאחר כחודשיים, במהלך חג הסוכות, פגש רוטמן את הקטין וחזר על שיטתו בפעם הרביעית: הסיע אותו למקום מוסתר וכפה עליו לגעת באיבר מינו.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של רוטמן עד תום ההליכים וכן לחלוט את רכבו, ששימש אותו לביצוע העבירות.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully