וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרסה הסינית לטיטאניק: העתק של האונייה יהפוך לאתר נופש

במסגרת הפרויקט, הנאמד בכ-170 מיליון דולר, ייבנה דגם מדויק של אוניית ה"טיטאניק" ובו אתר הנופש. בתכנון: סימולטור המדמה את רגע התנגשות האונייה בקרחון, חוף מלאכותי והקרנת הסרט בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו כאות מחווה

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

חברה סינית החלה בפרויקט לבניית מודל בגודל אמיתי של אוניית ה"טיטאניק", שישמש כאתר נופש במחוז סצ'ואן. על פי התכנון, הדגם המדויק יהפוך לאתר שיכלול בתוכו גם סימולטור שידמה את הטביעה הטראגית של האונייה בשנת 1912. מלבד זאת, יוקרן בו כאות מחווה הסרט זוכה האוסקר "טיטאניק" (1997) בכיכובם של לאונרדו דיקפריו וקייט וינסלט. בניית האונייה צפויה להסתיים בתוך כשנה, והושקעו בה כ-170 מליון דולרים.

לדבריו של מנכ"ל החברה, סו שאוג'ון, עבור הסינים סיפורה של הטיטאניק אהוב במיוחד. "אין זה מוזר שיהיה מודל של האונייה בסין. זה כמו שבארצות הברית יקרינו סרטים כמו 'קונג פו פנדה', או 'מולאן' המתעסקים בתרבות הסינית".

עוד בוואלה! NEWS:
גשם יורד ברחבי הארץ, שלג החל לרדת בחרמון: כל העדכונים
חממו את השוקו: המדריך השלם לסדרות החורף
הצעת חוק: הורים שילדיהם הורשעו בטרור לא יקבלו קצבת ביטוח לאומי

סין בונה מודל של אוניית הטיטאניק בגודל אמיתי. דצמבר 2016. רויטרס
חוף מלאכותי ואולם קולנוע. דגם הטיטאניק הסינית/רויטרס

הסינים אף שכרו לפרויקט את קרטיס שאנל, מעצב הוליוודי נודע, העובד על עיצוב הדגם. קרטיס הדגיש כי למרות הביקורת על כך שטרגדיה שבה נהרגו 1,500 איש הופכת לאתר תיירותי, החברה בונה את הפרוייקט בצורה ש"מכבדת את האירוע". "אנחנו מנסים ליצור מודל מדויק ככל הניתן", סיפר.

"איננו בונים כל חדר באונייה כפי שהיה, אבל מבחינה חיצונית היא תיראה כמעט בדיוק כמו המקורית. עם זאת יהיו כמה חדרים פנימיים שיאפשרו סיור בפנים וידמו את מבנה האונייה ההיסטורית". אתר הנופש החדש יכלול גם חוף מלאכותי, אולם קולנוע "שישה ממדים" ודגמים משוכפלים של כנסייה ונציאנית וטירות אירופאיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully