וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכיר לשעבר בלשכת רה"מ בחקירתו: "אני והצעירה רק אחזנו ידיים בחברות"

1.12.2016 / 12:14

לידי וואלה! NEWS הגיעו פרטים מחקירת הבכיר שזמרת התלוננה נגדו על תקיפה מינית. לדבריו, כל התנהלותו מולה הייתה בהסכמה והיא נתנה לו את מספר הטלפון שלה. חוקר בכיר הודר מהחקירה בשל יחסיו הקרובים עם החשוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"ניסה לנשק אותה ולגעת בה". הבכיר לשעבר/מערכת וואלה, צילום מסך

הבכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה, החשוד בעבירות מין ובאלימות כלפי אמנית צעירה שהוזמנה להופיע בכנס שבו השתתף, טען בחקירתו כי הקשר ביניהם היה על בסיס חברי והיה בהסכמה והכחיש כי תקף אותה מינית - כך עולה ממידע שהגיע לידי וואלה! NEWS. התלונה נגד הבכיר הוגשה לפני כחודש וחצי והוא נמצא במעצר בית של חמישה ימים. לפני שבועיים נחקר הבכיר במסגרת חקירת פרשת מעונות ראש הממשלה.

בתלונתה סיפרה הצעירה כי הבכיר לשעבר הציע לה הסעה לעיר שבה שניהם מתגוררים, והיא נענתה לו. שם, לפי תלונתה, החשוד נתן לה אלכוהול, נגע בה נגד רצונה, ניסה לנשק אותה ואז לקח אותה לדירה שלא הכירה. הבכיר טוען כי במהלך הנסיעה ברכב הם אחזו ידיים "באקט חברי בלבד".

הצעירה התלוננה כי לאחר שהגיעו לדירה, הבכיר לשעבר אילץ אותה להופיע בפני גברים אחרים שלא הכירה. לטענת הבכיר, הוא הציע לה להגיע לבית חברו, שם נאספו כמה זמרים. הוא טען כי רצה לקדם אותה ושחברו המוזיקאי יבחן את הפוטנציאל שלה כדי לשלבה בהופעות. בידי שוטרי היחידה הארצית לחקירות הונאה סרטון שאותו צילם אחד מחבריו של הבכיר מאותו אירוע.

עוד בוואלה! NEWS
נאספות עדויות נגד חבר כנסת מכהן: "נשים סיפרו שהותקפו מינית"
בן 30 נורה למוות בגליל; גבר נוסף נדקר למוות בקטטה בעוספיה
בעקבות תחקיר וואלה! NEWS: נאשם בפרשת סימנס דורש לבטל כתב האישום

הבכיר לשעבר הציג לחוקרים את מספר הטלפון שנתנה לו המתלוננת בסיום הערב, לטענתו כדי שיוכל להמשיך ליצור עמה קשר. הוא עומת עם הסרטון ועם עדותה של המתלוננת.

אחד מבכירי חוקרי יאח"ה הודר מחקירת הבכיר, וגם מחקירת מעונות ראש הממשלה – זאת בשל העובדה שהוא חברו הקרוב ביותר של הבכיר לשעבר. הם גרים באותה עיר, ונפגשים בכל סוף שבוע יחד עם משפחותיהם. בצמרת היחידה לחקירות הונאה החליטו למדר את הקצין הבכיר, שנחשב לאחד החוקרים המרכזיים בפרשות השחיתות בישראל, בשל היחסים בין השניים.

חברה קרובה של הבכיר לשעבר ואשתו טענה בפני וואלה! NEWS כי היא מתקשה להאמין שהיה עושה כזה דבר. "אני לא מאמינה שהוא מעורב באירוע שכזה. הוא איש משפחה, אדם שדואג לילדיו ולאשתו. זה פשוט לא מתיישב עם האיש", אמרה. אחד ממקורביו אמר כי "האיש צנוע והדימוי שלו כמתהולל כפי שעולה בתלונה רחוק מאוד".

(פרסום ראשון: 9:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully