וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאספות עדויות נגד חבר כנסת מכהן: "נשים סיפרו שהותקפו מינית"

1.12.2016 / 6:08

אישה סיפרה בשיחה עם וואלה! NEWS כי היא אספה עד כה עדויות של חמש נשים הטוענות כי הותקפו מינית על ידי חבר הכנסת. לדבריה, "כבר הרבה שנים שאני שומעת שמדברים עליו. אולי יחד יהיה לנו האומץ להתלונן"

מליאת הכנסת, 16 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
אין עדיין עדות נגד חבר הכנסת המוכנות להיחשף/נועם מושקוביץ

נשים החלו ביממה האחרונה להעיד כי חבר כנסת מכהן ביצע בהן עבירות מין. לפי חלק מהעדויות, מדובר בשורת מעשים – החל מהטרדות מיניות ועד לאונס. אחת מהנשים, שמרכזת עדויות בנושא בעקבות פנייה בפייסבוק, סיפרה כי עד כה נאספו חמש עדויות של נשים. "מכיוון שעדיין אין נשים שמוכנות להיחשף ולדבר עם גורם רשמי, אני מחפשת נשים נוספות שחוו חוויה דומה מאותה אישיות בכירה כדי שאולי יחד, יהיה לנו האומץ להגיע ולהתלונן", אמרה בשיחה עם וואלה! NEWS.

לדבריה, "כבר הרבה שנים אני שומעת שמדברים עליו ככה. אני רוצה לקרוא לעוד נשים שחוו מקרים כאלו. היום פנו אליי עוד כמה נשים שחוו הטרדה, וכאלה ששמעו סיפורים דומים מחברות שלהן".

זו לא הפעם הראשונה שנשמעו טענות אלה נגד חבר הכנסת. בשבועות שקדמו לבחירות המקדימות במפלגתו, דווח לראשי המפלגה על אודות עדויותיהן של נשים שעבדו תחת חבר הכנסת וטענו כי הוא ניצל את מעמדו נגדן. עם זאת, ככל הנראה, הניסיונות של כמה בכירים לשכנע לפחות אישה אחת להגיש תלונה במשטרה לא צלחו, והבכיר שמר על מעמדו במפלגה.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה כלא אישה ותקף אותה מינית
חתן פרס חידון התנ"ך העולמי לשעבר חשוד באונס בתו בת ה-13
ראש עיריית אשקלון הקודם: "יש להדיח את איתמר שמעוני"

אמש פורסם לראשונה בחדשות 2 כי בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה חשוד בעבירות מין ובאלימות כלפי אמנית שהוזמנה להופיע בכנס שבו השתתף. החשוד נמצא במעצר בית של חמישה ימים והתלונה הוגשה לפני כחודש וחצי.

לפי הדיווח, הבכיר לשעבר, הציע לאמנית הסעה לעיר שבה שניהם מתגוררים והיא נענתה לה. שם, לפי תלונתה, החשוד נתן לה אלכוהול, נגע בה נגד רצונה, ניסה לנשק אותה ואז לקח אותה לדירה שלא הכירה. שם, נאלצה לכאורה "להופיע" בפני גברים אחרים שלא הכירה.

חברה קרובה של הבכיר לשעבר ואשתו טענה בפני וואלה! NEWS כי היא מתקשה להאמין שהיה עושה כזה דבר. "אני לא מאמינה שהוא מעורב באירוע שכזה. הוא איש משפחה, אדם שדואג לילדיו ולאשתו. זה פשוט לא מתיישב עם האיש", אמרה. שמו של החשוד נפוץ ביישוב שבו הוא מתגורר ובקרב בכירי משרד ראש הממשלה. "האיש צנוע והדימוי שלו כמתהולל כפי שעולה בתלונה רחוק מאוד", טען אחד ממקורביו.


לפניות לכתבת: Danayark24@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully