וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות גרם מריחואנה הוחרמו מהמפיק: "הייתה הזדמנות - אז קנה הרבה"

30.11.2016 / 16:46

מפיק שהועסק בין היתר באירועים גדולים , נעצר בחשד לסחר בסמים. בבית המשפט טען כי ייתכן שמישהו "מנסה לפגוע" בפעילות שלו. על כמות המריחואנה אמרה עורכת דינו: "נפלה באפשרותו לקנות כמות גדולה יותר עבורו, וזה מה שעשה"

צילום: דוברות משטרה, עריכה: מתן חדד

(בווידאו: תיעוד של מעבדת תת-קרקעית לגידול מריחואנה בבאר יעקב)

480 גרם מריחואנה נתפסו אתמול (שלישי) בדירתו של מפיק בכיר ממרכז הארץ. הוא נעצר בחשד לסחר בסמים, וברשותו נמצאו גם שתיל קנאביס, כסף מזומן ומשקל אלקטרוני. המריחואנה חולקה ליותר מ-30 אריזות.

הדברים נמצאו בעת פשיטה שערכו אתמול בלשי המשטרה על ביתו שברמת אביב בעקבות מידע מודיעיני. כבר בתחילת החיפוש הגיש את עשרות מנות הסם לאנשי המשטרה.

היום האריכה שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי כץ את מעצרו של החשוד ביממה וקבעה כי "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר נגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו". נציג המשטרה בדיון, רב-סמל בכיר יוני הירשהורן, אמר כי הארכת המעצר דרושה כדי לאפשר למשטרה לבצע פעולות חקירה שונות, ובהן גם בדיקת מכשיר הטלפון הסלולרי של החשוד, כדי לראות אם סחר או הפיץ סמים.

עוד בוואלה! NEWS:
מחסור בדלק או רשלנות? חילוקי דעות על סיבת ההתרסקות בקולומביה
הרצוג: "חוק ההסדרה מכתיר את נפתלי בנט לראש הימין בישראל"
מתלוננת נגד בוכריס: "זה לא היה רומן, אם לא יקח אחריות - אתנגד להסדר"

גרס מריחואנה אורוגוואי. פלג כהן, מערכת וואלה! NEWS
"גדל לצד הביגוניה". שתיל קנאביס/מערכת וואלה! NEWS, פלג כהן

מנגד, החשוד עצמו טען במהלך הדיון כי מדובר בניסיון לפגוע בפעילות העסקית שלו. "החברה שלי מאוד מוצלחת והאירועים שלי בכל מקום", אמר לשופטת. "כולם מכירים אותי. אני סבור שכל המהלך הזה קורה כי מישהו אולי מנסה לפגוע בפעילות שלי". לדבריו, המריחואנה שנמצאת ברשותו אינה למטרות סחר, אלא לשימוש עצמי. "קוראים לזה סמים אבל זה גראס, ואני צורך את זה כדי להירגע", אמר החשוד. לדבריו, שתיל המריחואנה צומח בדירתו משום שבעבר השליך לתוך העציץ זרע של קנאביס, וזה פשוט גדל לצד פרחי הביגוניה שהיו בו.

הסנגורית של החששוד, עו"ד מורן סעדון טענה בדיון כי מרשה "בחור נורמטיבי והיפראקטיבי, שנוטל סמים מגיל 15, ולראשונה מיוחס לו סחר". היא הוסיפה כי "הוא מחלק את הסם למנות לשם שימושו העצמי. נפלה באפשרותו לקנות כמות גדולה יותר - וזה מה שעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully