וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היית ילד שוקולית": השוטר שדרס את חן בן ה-10 ייחקר באזהרה

במשטרה בודקים אם מיגון הניידת חסם את שדה הראייה של השוטר שפגע בחן בלוך וגרם למותו. השוטר הפוגע לקה בהלם, ואינו מתקשר עם סביבתו. החייל שהיה עמו לא ראה את התאונה. המשפחה מספידה: "ילד חייכן עם ניצוץ בעיניים"

חן בלוך נהרג מפגיעת רכב בתקוע, 29 בנובמבר 2016. באדיבות המשפחה
חן בלוך/באדיבות המשפחה

השוטר שפגע אתמול (שלישי) בחן בלוך בן העשר ביישוב תקוע וגרם למותו מאושפז לאחר שלקה בהלם ואינו מתקשר עם הסביבה. "הוא נמצא ממש בתרדמת", אמר גורם במשטרה. חוקרי המשטרה, כמו גם מפקדיו של השוטר לא מצליחים לדובב אותו. במשטרה אומרים כי מדובר בשוטר ותיק וטוב, שמשרת יותר מ-20 שנה בשורות הארגון.

בינתיים, במשטרה בודקים אם המיגון שמותקן על הניידת חסם את שדה הראייה של השוטר שנהג ברכב. עם זאת, נראה כי החקירה נתקלת בקושי בגלל מצבו של הנהג, ואילו החייל שהיה עמו בניידת סיפר כי היה עסוק בטלפון הסלולרי שלו ולא ראה את התאונה. חוקרי המשטרה מתקשים לפי שעה לאתר עדי ראייה לתנועה.

עוד בוואלה! NEWS:
סוריה מאשרת: מטוסים ישראליים שיגרו טילים לעבר אזור דמשק
דרעי: תעודות ביומטריות יונפקו לכל תושבי ישראל
פרשת בוכריס: המתלוננות לא צפויות להתנגד להסדר הטיעון

חן בלוך נהרג מפגיעת רכב בתקוע, 29 בנובמבר 2016. באדיבות המשפחה
אין עדים לתאונת הדרכים. חן בלוך/באדיבות המשפחה

מחקירה ראשונית של בוחני אגף התנועה של המשטרה עולה כי הניידת פגעה בבלוך בסמוך למעבר חציה. עם זאת, לפי שעה לא ברור אם הוא התפרץ לכביש בצורה לא זהירה או שמדובר ברשלנות של השוטר שגרמה לאסון.

החוקרים מתכוונים לחקור את השוטר באזהרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות כשמצבו יאפשר זאת. במקביל, בוחני אגף התנועה יבדקו את ניידת המשטרה כדי לברר אם כשלים הנדסיים באופן מיגון הניידת הגבילו את שדה הראייה של הנהג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"ילד חייכן שלא עשה רע לאף אחד"

שוטרים רבים נכחו בהלוויתו של חן בבית העלמין בתקוע, לצד בני משפחה וחברים. "רכבת עם קסדה, חצית במעבר חציה. הדבר האחרון שרצית זה לצער את אבא ואימא", ספדה אמו של בלוך, "אלוהים הוכיח לי מעבר לכל ספק שאנחנו לא יכולים לשמור על הילדים שלנו". אביו סיפר כי חן היה "ילד חייכן שלא עשה משהו רע לאף אחד, תמיד עם ניצוץ בעיניים".

אחותו של ההרוג אמרה שחן הביא שמחה למשפחה. "אתה ילד שוקולית שלנו, עם הנמשים, השיער הבלונדיני והחיוך היפה שלך. אני עוד לא מעכלת שלא תחזור. הרבה דברים נשארו לא סגורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully