וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר ראובן עובד חשוד שהכה את זוגתו לשעבר ואף חטף אותה

29.11.2016 / 18:43

עובד, ששיחק בקבוצות מובילות, נעצר שלשום ומעצרו הוארך עד מחר. הוא חשוד בעבירות גניבה, איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש וחטיפה. זוגתו לשעבר העידה נגדו אך בדיון בבית המשפט טענה כי "הכול שקרים"

קשר מכבי נתניה ראובן עובד. ברני ארדוב
השחקן החשוד/ברני ארדוב

כדורגלן העבר ראובן עובד נעצר שלשום (ראשון) בחשד שאיים, הכה ואף חטף את זוגתו לשעבר. עובד, ששיחק בעבר בכמה קבוצות, בהן מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ומכבי נתניה, נעצר לאחר שלכאורה תקף את חברתו לשעבר. הוא נחקר בתחנת רחובות במשך כמה שעות ומעצרו הוארך אתמול עד מחר, אז יובא לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצר שנית. הוא חשוד בעבירות גניבה, איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש וחטיפה.

נציג המשטרה אמר בדיון כי מדובר בשורת אירועים, שעליהם התלוננה בת הזוג לשעבר במסגרת שתי עדויות שנגבו ממנה. על פי החשד, עובד חטף את זוגתו באלימות, הכניס אותה לרכבו וחטף אותה.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו אתמול הגיעה בת הזוג לשעבר בעצמה לאולם וטענה כי מדובר בשקרים. למרות הדברים, השופט גיא אבנון האריך את מעצרו של עובד עד מחר תוך שהוא קובע כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות וכי קיים חשש מצד החשוד לשיבוש החקירה.

לדברי השופט אבנון, "החשש מתעצם לנוכח התנהלות המתלוננת אשר פנתה ללא היתר לבית המשפט והודיעה שהכול שקר, דבר העומד בסתירה לתלונה המפורטת שמסרה". בין היתר נחשף כי נערך עימות בינה לבין הכדורגלן, שם שבה על הטענות נגדו. במשטרה אומרים כי החקירה בעניינו נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS:
יותר משמונה שנות מאסר נגזרו על בן 19 שאנס דיירת רחוב בחניון "הבימה"
תושב ירושלים נעצר בחשד שאנס את בתו בת השלוש
בכיר בארגון של מוסלי חשוד בתקיפת בעל אולם שמחות מוכר ובנו העיוור

(עדכון ראשון: 17:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully