וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ירושלים נעצר בחשד שאנס את בתו בת השלוש

28.11.2016 / 22:00

אשתו של החשוד הגישה נגדו תלונה, ובדיקות רפואיות שבוצעו בבתם בת השלוש הגבירו את החשדות. האב מכחיש את המיוחס לו, וטוען כי זוגתו שיקרה למשטרה בשל סכסוך בין השניים. הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
האב חשוד כי אנס את בתו בת השלוש בכמה מקרים/ShutterStock

גבר כבן 40, תושב ירושלים, נעצר ביום שלישי האחרון בחשד שאנס את בתו בת השלוש בכמה מקרים שונים. החשוד נעצר לאחר שאשתו ואם בתו הגישה תלונה במשטרה, והחשדות נגדו התגברו לאחר בדיקות רפואיות שבוצעו בפעוטה. בית משפט השלום בעיר האריך בשבוע שעבר את מעצרו בחמישה ימים, והיום (שני) הוא שוחרר בהסכמת המשטרה בתנאים מגבילים, הכוללים הרחקה מביתו, תוך התחייבות לשיתוף פעולה עם גורמי הרווחה וחתימה על ערבות בסך עשרת אלפים שקלים.

האב, שאיבד את אביו ואת אחיו בפיגוע טרור קשה, מכחיש את המיוחס לו וטוען כי מדובר בעלילה מצדה של האם, שעמה הוא מסוכסך. לטענתו, האם סובלת ממצוקה נפשית שמשפיעה על חיי הנישואים של השניים, ומצבה השפיע גם על בתו הקטנה.

השופטת קרן מילר קבעה בעת הדיון בהארכת המעצר כי יש חשד סביר נגד החשוד. היא הוסיפה כי מדובר במקרה מורכב וקשה, לאור טענותיו של החשוד ולאור העובדה כי מדובר בילדה קטנה מאוד שחקירתה מורכבת ביותר. היום אישרה השופטת את השחרור בתנאים מגבילים, והדגישה כי עדיין קיים חשד סביר נגד האב. החשוד מיוצג על ידי עו"ד עומר גואטה.

עוד בוואלה! NEWS:
בתגובה לירי לעבר כוח צה"ל: חיל האוויר תקף מתקן של דאעש בסוריה
היום תחול התחממות; בהמשך השבוע - גשם, רוחות וסופות חול
שני בני אדם נפצעו באורח קשה ובינוני בקטטה בחיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully