וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר משמונה שנות מאסר נגזרו על בן 19 שאנס דיירת רחוב בחניון "הבימה"

29.11.2016 / 10:49

ויקטור שטוקול, הצעיר שהורשע במעשים בחניון התיאטרון הלאומי, אמר במהלך חקירותיו כי עשה את המעשים במטרה להיכנס לכלא, ואף היה מוכן לרצוח עבור זה. דייר רחוב שהיה במקום שמע את זעקותיה של האישה והבריח את האנס לפני שהספיק לרצוח אותה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום: ניב אהרונסון עריכה: מתן חדד

(בווידאו: מפגינים נגד תקיפות מיניות כלפי נשים בכיכר הבימה: "הגוף שלי לא הפקר")

בית משפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) שמונה שנות מאסר ושמונה חודשים על ולדימיר שטוקול, בן 19 שאנס דיירת רחוב כבת 63 בחניון התיאטרון הלאומי "הבימה" בעיר. שטוקול הורשע בגין אונס, מעשה סדום בנסיבות אינוס ותקיפה הגורמת חבלה ממשית.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד נוער בר מפרקליטות המחוז, באחד הלילות לקראת סוף חודש ינואר ישנה דיירת הרחוב בחדר מדרגות בחניון. באמצע הלילה, בשעה 03:30 לערך, היא התעוררה וראתה את שטוקול עומד מולה ונוגע בעצמו. היא ניסתה להימלט ולצאת מחדר המדרגות, אך שטוקול תפס אותה בחוזקה והדף אותה חזרה אל תוך חדר המדרגות. לאחר מכן היא ניסתה להימלט אל הקומה התחתונה, אך שטוקול השיג אותה, גרר אותה במדרגות ותקף אותה מינית.

עוד בוואלה! NEWS:
קולומביה: מטוס ועליו 81 בני אדם, כולל קבוצת כדורגל מברזיל, התרסק
גל השריפות: אלו היישובים שזכאים לפיצויים בגין הצתות על רקע לאומני
"כאילו היא עבריינית": זוגתו הפיליפינית של ישראלי עומדת בפני גירוש

הבימה. ראובן קסטרו
תקף מינית דיירת רחוב כדי להיכנס לכלא. רחבת תיאטרון "הבימה"/ראובן קסטרו

אדם אחר שישן באותה עת בחניון שמע את זעקותיה של האישה והתקרב למקום. כשראה את שטוקול תוקף אותה, ריסס לעברו גז פלפל והתוקף ברח מהמקום תוך שאותו אדם רודף אחריו. בין השניים התפתח מאבק, ובשלב מסוים הצליח שטוקול להימלט מהמקום.

שטוקול, שיוצג על ידי עו"ד בן באומן מהסנגוריה הציבורית טען בחקירותיו כי ביצע את העבירות במטרה להיכנס לכלא, וכי הוא מוכן היה גם לרצוח לשם כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully