וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף ניסיונות הגישור: שלוש טיסות אל על בוטלו בשל עיצומי הטייסים

23.11.2016 / 19:28

הנהלת החברה מסרה כי בשל חוסר ההיענות של הטייסים לאייש מטוסים בוטלו טיסות ללוס אנג'לס, להונג קונג ולבייג'ינג. שתי טיסות לניו יורק ייצאו במטוסים חכורים וטיסה לטורונטו תצא באיחור רב

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

למרות המגעים בימים האחרונים לקראת סיום המשבר בחברת התעופה אל על, בוטלו הערב (רביעי) שלוש טיסות וחלו שינויים בשלוש אחרות. מהנהלת החברה נמסר כי בשל עיצומי הטייסים וחוסר ההיענות שלהם לאייש טיסות בוטלו הטיסות 005 ללוס אנג'לס, 075 להונג קונג ו-095 לבייג'ינג. הטיסות לניו יורק, 027 ו-001 ייצאו במטוסים חכורים. כמו כן, טיסת 029 לטורונטו נדחתה לבוקר ותצא באיחור של 8:30 שעות.

בחברה אמרו כי "לצערנו הרב ממשיכים הטייסים, בהנהגתו של קברניט ניר צוק, בהתנהלות שערורייתית לשבש את טיסות אל על ולפגוע בנוסעים ובחברה. לצערנו, היום העיצומים אף הוחרפו". להודעת ההנהלה צורף פירוט של ניסיונות ההתקשרות הכושלים עם הטייסים.

לקריאה נוספת:
לקראת סוף המשבר? אלו ההסכמות המסתמנות עם טייסי אל על
הסתיימו דיוני הנהלת אל על והעובדים: "חלה התקדמות רבה"
"לא נחתי מספיק": האזינו לטייסי אל על מסרבים להטיס

דלפקים ריקים באולם הטיסות היוצאות בנמל התעופה בן גוריון. 21 בנובמבר 2016. מגד גוזני
דלפקי אל על ריקים, השבוע/מגד גוזני

ועד טייסי אל על התייחס לטענות ההנהלה, ומסר כי "הנהלת אל על ממשיכה גם היום לפגוע במאות נוסעים - על אף שישנם טייסים שמוכנים, זמינים, פנויים ומעוניינים לטוס. לכל אחת מהטיסות הבלתי-צפויות היו מספר טייסים שהסכימו להפעיל אותה". לדברי הוועד, "מדי יום הטייסים עצמם יוצרים קשר עם החברה שאיננה מוכנה לשבץ אותם לטיסות כפי שהיה בעבר. בנוסף, ישנם מנהלים שיכולים לטוס כפי שקורה באל על באופן תדיר כשחסרו טייסים. הנהלת אל על שוב לא מנצלת אף אחד מהם – ובוחרת לפגוע במתכוון באלפי נוסעים – שלא לצורך".

השבוע נערך דיון שנמשך 11 שעות בין המנכ"ל דוד מימון ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ונציג הטייסים ניר צוק. לפי הסיכומים שהושגו, הטייסים יקבלו תוספת של 7% לשכרם, וכן תוספת אישית. "הגענו עם המנכ"ל לסיכומים ולהבנות והוא ביקש לחזור אלינו כדי לגמור את העניין. אנחנו ממתינים לתשובה סופית מההנהלה", אמר גורם בוועד העובדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בעקבות המשבר באלעל בוטלה טיסת התזמורת הסימפונית ירושלים למזרח הרחוק, נתב"ג, 16 בנובמבר 2016. דסי חיה שטרן, ספק 500
נוסעים שטיסותיהם עוכבו בנתב"ג, בשבוע שעבר/ספק 500, דסי חיה שטרן

ואולם בוועד ממשיכים לטעון כי התשובה טרם הגיעה. הנהלת החברה התייחסה היום לעניין ומסרה: "המידע שהופץ על ידי ועד הטייסים הוא שקרי וחבל שמידע מסולף יוצא החוצה במזיד, רק מתוך כוונה להפעיל לחץ על החברה. מראש תוכננה פגישת המשך בין הצדדים לאור העובדה שבפגישה הקודמת לא הושגו הסכמות סופיות עם ועד הטייסים, בניגוד לנטען על ידם".

לדברי החברה, "לא ייחתם הסכם לפני התחייבות לשקט תעשייתי והפעלת כל הטיסות כסדרן באופן מלא, הלוך ושוב, למשך כל תקופת ההסכם. בואו לא נשכח, שטובת הנוסעים צריכה להיות בראש ובראשונה לעיני כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully