וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ רצה את מקורבו בבריטניה כשגריר בארה"ב - בלונדון סירבו

הנשיא הנבחר אמר כי נייג'ל פראג', ממנהיגי הברקזיט ותומך נלהב שלו, "יעשה עבודה נהדרת". עם זאת, בממלכה דחו זאת ואמרו כי יש "שגריר מצוין". פראג': "העולם השתנה, הגיע הזמן שגם אנחנו"

עריכה: ורד לידאני

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ הציע למנות לשגריר בריטניה בוושינגטון את מקורבו נייג'ל פראג', אולם בלונדון דחו היום (שלישי) את ההצעה להפוך את אחד ממנהיגי הברקזיט לאחד מנציגיה הבולטים מעבר לים. "המשרה מאוישת", מסר דובר מטעמה של ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי. "יש לנו כבר שגריר מצוין בארצות הברית".

"רבים ישמחו לראות את נייג'ל פראג' מייצג את בריטניה כשגריר בארצות הברית", כתב הלילה טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. "הוא יעשה עבודה נהדרת". החריגה מכללי הפרטוקול של הנשיא הנבחר גרמה למבוכה בלונדון המנסה ליצור קשרים טובים עם הממשל החדש, אולם אינה מעוניינת בשירותיו של פראג'.

עוד בוואלה! NEWS:
"הייל טראמפ": פעילי ימין הצדיעו במועל יד ושיבחו את הנשיא הנבחר
טראמפ בסרטון חדש: "נפרוש מהסכמי סחר ונחזיר לידינו עבודות"
פרסום ראשון: מזכיר הממשלה אסר על השרים ליצור קשר עם ממשל טראמפ

דונלד טראמפ ונייג'ל פראג' במגדלי טראמפ בניו יורק, נובמבר 2016. חשבון הטוויטר של נייג'ל פראג', צילום מסך
חברים טובים. פראג' וטראמפ בניו יורק, בשבוע שעבר/צילום מסך, חשבון הטוויטר של נייג'ל פראג'

פראג', שהוביל בהצלחה את המחנה שתמך בפרישה של הממלכה מהאיחוד האירופי, נשא דברים באחת מעצרות הבחירות של טראמפ והיה הפוליטיקאי הזר הראשון שנפגש עמו לאחר ניצחונו. הוא אמר כי הוא יכול לסייע לבריטניה לבנות יחסים טובים עם ממשל טראמפ.

"אני מכיר כמה מחברי הצוות של טראמפ כבר שנים ואני נמצא בעמדה טובה אצל הנשיא הנבחר", כתב מנהיגה של מפלגת העצמאות של בריטניה לשעבר בטור שפורסם באתר "ברייטברט", אתר המזוהה עם הימין הקיצוני בארצות הברית ותומך של טראמפ. "העולם משתנה והגיע הזמן שגם דאונינג סטריט יעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully