וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם תבכי, אכה אותך": בן 13 נאשם בעבירות מין בבני שנתיים עד שש

22.11.2016 / 12:40

לפי כתב האישום, הנער הוביל את הילדים לחצרות ולאתר בנייה בבני ברק, שם הפשיט אותם וביצע בהם מעשים מגונים ואף מעשה סדום. הוא נאשם גם בתקיפה ובאיומים ומוחזק במעצר בית מוחלט מחוץ לעיר

בית משפט השלום לנוער. ראובן קסטרו
בית משפט השלום לנוער/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שלישי) כתב אישום לבית משפט השלום לנוער בעיר נגד נער בן 13 מבני ברק בגין מעשי סדום ומעשים מגונים בילדים בני שנתיים עד שש. כמו כן, הנער נאשם באיומים ובתקיפה. בנוסף לכתב האישום, ביקשה הפרקליטות להאריך את התנאים המגבילים שבהם מצוי הנאשם עד לתום ההליכים ולהותירו במעצר בית מוחלט מחוץ לעיר.

על פי כתב האישום, ב-10 בנובמבר חזרו מקניות ילדה בת חמש עם אמה. בשלב מסוים, שלחה האם את הילדה לבית כדי שתקרא לאחיה שיבוא לעזור לה עם הקניות. כשהגיעה הילדה לכניסה לבניין, ניגש אליה הנער הנאשם ואמר לה לבוא עמו כדי שיגלה לה סוד. הילדה הלכה אחריו לחצר האחורית של הבניין, שם הפשיט אותה וביצע בה מעשה מגונה חרף התנגדותה. על פי כתב האישום, הוא אמר לה כי אם תהיה בשקט, יאפשר לה ללכת. לאחר שעזב אותה, היא הלכה לכיוון הכניסה לבניין כשבגדיה בידיה, ונמצאה על ידי שכן כשהיא עירומה.

עוד בוואלה! NEWS:
קצין בכיר על סערת שילוב נשים: "בכל מקום ששובצו התוצאות היו מרשימות"
בתוך שעות: שריפות פרצו ביער לטרון ובעתלית, תושבים פונו
מחבל ניסה לדקור מאבטח במעבר קלנדיה ונורה למוות

בנייה בשכונת הר חומה בירושלים, 2011. AP
ביצע מעשים מגונים באתר בנייה/AP

באותו יום, כך על פי כתב האישום, ניגש הנער לבת שש שהייתה בדרכה לבית חברתה, וביקש ממנה שתתלווה אליו בתואנת שווא שאבד לו כסף. הוא הוביל אותה למבנה נטוש ושם עשה בה כמה מעשים מגונים. כשהחלה לבכות, אמר לה הנאשם שאם תבכה הוא לא ישחררה. לאחר מכן, משהמשיכה לבכות, איים עליה כי יכה אותה.

ארבעה ימים לאחר מכן, הוביל הנאשם ילד בן חמש, שעשה דרכו לכיוון בית דודתו, למבנה בחצר אחורית של בניין. כשהגיע למקום, איים עליו הנאשם כי אם ידבר - יהרוג אותו, וביצע בו מעשה מגונה. לאחר מכן ביצע בו גם מעשה סדום. אחרי שהנאשם עזב את המקום, בן החמש נמצא עירום על ידי שכן שגר בבניין.

כעבור חמישה ימים הוביל הנער פעוטה בת שנתיים שהייתה מחוץ לביתה אל אתר בנייה סמוך. ילדה בת שמונה, שחזתה בנעשה, ציוותה עליו: "תחזיר את הילדה". בתגובה הוא הכה אותה וגירש אותה מהמקום. בשלב זה הוא לקח את בת השנתיים לאתר הבנייה והוריד לה את החיתול. כשאביה של הפעוטה חיפש את בתו סמוך לאתר הבנייה, יצא הנאשם ואמר לו כי הוא שמע ילדה בוכה ונכנס "לראות מה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully