וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכספומט הנדיב: אזרחים בצפון באו למשוך שקלים - וקיבלו דולרים

שלומי גבאי

21.11.2016 / 1:10

מי שהגיע לבנק בכפר קרע שבוואדי ערה נדהם לגלות שאת הסכום שהוא מקיש בשקלים - הכספומט מעניק לו בדולרים. השמועה התפשטה והתור למכונה התארך, עד שהמשטרה ביקשה להפסיק. "הייתה אווירה חגיגית, כולם רצו לנסות את מזלם", סיפרו התושבים

עריכה: טל רזניק

אזרחים שהגיעו אמש (ראשון) לסניף בנק לאומי בכפר קרע שבוואדי ערה נדהמו לגלות כי כאשר הכניסו את כרטיס האשראי שלהם וביקשו למשוך סכום כסף בשקלים – הכספומט נתן להם אותו סכום, רק בדולרים. עד מהרה השמועה של המתרחש פשטה בכפר ועשרות תושבים הגיעו לבנק כדי למסוך כסף. התקלה חזרה על עצמה בכל המקרים, וכל מי שמשך סכום כסף בשקלים קיבל אותו בדולרים.

"הגעתי למשוך 200 שקלים כדי לתדלק את הרכב בסוף יום העבודה שלי, הכנסתי כרטיס ולחצתי על '200', פתאום יצאו לי ארבע שטרות של 50 דולר", סיפר זיאד, תושב הכפר. "הבנתי מיד שיש בעיה במכשיר ושמתי לב שהתור לכספומט ארוך יחסית לשעה הזו. אנשים הבינו שהכספומט נותן דולרים במקום שקלים, ובאו בהמוניהם. האמת, זו הפתעה נעימה", סיכם.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"לא נחתי מספיק": האזינו לטייסי אל על מסרבים להטיס
הודו: מטייל ישראלי בן 22 נהרג בתאונת דרכים במערב המדינה
חשש לעוד חורף שחון בישראל: "החקלאות בדרך לפשיטת רגל"

דולרים שיצאו מכספומט בכפר קרע בוואדי ערה 20 נובמבר 2016. מאדי זייד, תמונות גולשים
לא ברור באיזה סכום יחוייבו החשבונות. הדולרים שיצאו מהכספומט/תמונות גולשים, מאדי זייד

מאדי זייד, עיתונאי ואיש טלוויזיה, סיפר שהייתה סביב הכספומט אווירה חגיגית וכולם חייכו ורצו לנסות את מזלם. לדבריו, החל דיון בתור אם שווה למשוך או לא, וחלקם טענו שבטח יהיה חיוב מלא בחשבון הבנק, אך זה לא מנע מהאנשים לנסות.

בשלב מסוים החלה לפעול האזעקה במקום, מנהל הסניף הגיע למקום והזעיק את המשטרה. הניידת שהגיעה דרשה מכל האזרחים שהיו במקום שלא להשתמש בכספומט. מנהל הסניף השבית את הכספומט. בשלב זה לא ברור מה הסיבה שגרמה לתקלה וכן לא ברור באיזה סכום יחוייבו החשבונות של מי שביצע משיכה.

(עדכון ראשון: 23:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully