וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: מטייל ישראלי בן 22 נהרג בתאונת דרכים במערב המדינה

יותם צפרני נפצע קשה בתאונת דרכים בעיר ואפי בגוג'ראט ופונה לבית חולים מקומי, שם מת מפצעיו. משרד החוץ פועל בשיתוף הקונסול בהודו להשבת גופתו לארץ. "המלאך הבודד שהיה על הקרקע עלה לשמיים", ספדו לו חבריו

יותם צפרני נהרג בתאונת דרכים בהודו 20 נובמבר. מתוך פייסבוק, צילום מסך
מת מפצעיו בבית החולים. יותם צפרני/צילום מסך, מתוך פייסבוק

יותם צפרני, מטייל ישראלי בן 22, נהרג אתמול (ראשון) בתאונת דרכים בעיר ואפי הנמצאת במחוז גוג'ראט שבהודו. צפרני נפצע באורח קשה בתאונה והועבר לבית חולים מקומי, שם מת מפצעיו. משרד החוץ מסר כי הוא מסייע למשפחה להשיב את הגופה ארצה, באמצעות המחלקה לישראלים בחו"ל והקונסול בהודו.

"יותם חלם הרבה זמן על הטיול הגדול להודו", סיפר לוואלה! NEWS אראל פרטוק, חבר ילדות של צפרני. "הוא טס לפני 22 ימים ותכנן לטייל שם שנה. הוא היה בן אדם מדהים, ילד יפה. אני עדיין לא מעכל שאני מדבר עליו בלשון עבר. הוא אהב מאוד את הטבע, היה איש שלו ורגוע, איש מצחיק וחייכן".

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
בדרך לממשל טראמפ: רומני מועמד לשר החוץ, בכיר נאט"ו לשעבר - לשר ההגנה
הכול בגלל קוף: 16 הרוגים ועשרות פצועים בעימותים בדרום לוב
למרות הירידה בתמיכה: מרקל הכריזה על ריצה לכהונה רביעית

יותם צפרני, שנהרג בתאונת דרכים בעיר ואפי שבמערב הודו, נובמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
"ילד הטבע היפה ביותר". צפרני/צילום מסך, פייסבוק

חבריו של צפרני, שהיה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-23 בעוד כשבועיים, ספדו לו בהודעות שכתבו בעמוד הפייסבוק שלו. "ילד הטבע היפה ביותר פנימית וחיצונית, פשוט לא להאמין. עולם אכזר. נוח על משכבך בשלווה, חבר יקר", כתבה לו חברה. אחרת הוסיפה: "הלב גמור, המלאך הבודד שהיה על הקרקע עלה לשמיים. לב טהור ואדם מלא חן. תמיד היית מלא חמלה ורכות מושלמת לכל נפש. היית לי לאור בתקופה עם הכי הרבה חושך. הוכחת תמיד שהעולם מקום יפה, ובעצם אתה זה שעשה אותו כזה. אני לא מוצאת מילים להיפרד ממך ילד יפה, תנוח לך שם בגן עדן".

צפרני נולד בקריית שמונה ולמד בבית הספר היסודי יצחק הנשיא ובבית הספר התיכון ברנקו וייס בעיר. לאחרונה עבר להתגורר בקיבוץ להבות הבשן. אמו, אילנית, קיבלה את הבשורה כשהיא בתל מונד, שם היא שוהה בחודש האחרון בבית בנה הבכור. בני המשפחת עושים את דרכם לתל מונד, כדי להחזיר את האם הבייתה לקריית שמונה.

ראש עיריית קריית שמונה ניסים מלכה הביע את תנחומיו למשפחה והנחה את אגף הרווחה בעיר להעניק למשפחה את כל הטיפול הדרוש. עובדים סוציאלים ופסיכולוגים ייפגשו מחר עם האם ובני המשפחה במטרה לסייע ככל שניתן. מועד ההלוויה טרם נמסר.

(עדכון ראשון: 21:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully