וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירה: שני נערי ליווי חשודים ברצח בן ה-60 בתל אביב

20.11.2016 / 14:10

לאחר שהמשטרה עצרה ושחררה שוטר מג"ב לשעבר בחשד לרצח יואב קורי, נעצרו תושב מזרח ירושלים ותושב הגדה בחשד שלאחר מגע מיני עם בן ה-60 הם שדדו ורצחו אותו. מעצרם הוארך עד יום רביעי

בניין בו שוטר לשעבר רצח גבר, סירקין, תל אביב. נובמבר 2016. מגד גוזני
הבניין בו נמצאה גופתו של קורי/מגד גוזני

צו איסור הפרסום שהוטל על הרצח בתל אביב בחודש שעבר הוסר היום (ראשון), וחשף פרטים על התפתחות חדשה בחקירת מותו של יואב קורי, בן 60, שגופתו התגלתה בדירה ברחוב סירקין בעיר. המשטרה עצרה שני חשודים ברצח, בני 20 ממזרח ירושלים ומאזור יהודה והשומרון.

לפי החשד, השניים עבדו כנערי ליווי במתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. הם הגיעו לביתו של הקורבן, וקיימו עמו מגע מיני, שבמהלכו הם החליטו לשדוד את הקורבן וליטול ממנו את ארנקו שהכיל מאות שקלים. במהלך השוד הם רצחו את קורי, ונמלטו מהדירה, כך עולה מהחקירה.

השוטרים גילו את גופתו של קורי לאחר ששכנו דיווח על ריח רע שעולה מדירתו. הכוחות שהגיעו למקום עם גורמי מד"א וכיבוי אש, פרצו את דלת הדירה, והבחינו בגופה. בתחילה סברה המשטרה כי האיש מת מוות טבעי, אולם בדיקה במכון לרפואה משפטית קבעה כי קיים חשד שהוא נרצח.

לפני שבוע נעצרו שני החשודים במעשה, שמעצרם הוארך בבית משפט השלום בתל אביב עד יום רביעי.

לאחר הרצח עצרה המשטרה שוטר מג"ב לשעבר, אדלואו מולה, ששוחרר אחרי עשרה ימים במעצר. המשטרה ייחסה לו חשדות של סחיטה, איומים ורצח, עד שלא הושגה התקדמות בחקירה, והוחלט לשחררו. היום מתגלה כי כיוון החקירה קיבל תפנית אחרת, וחשודים אחרים נעצרו.

עו"ד בני ברקי, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אחד החשודים, אמר: "מדובר בצעיר שעבר טרגדיות קשות במהלך חייו שכתוצאה מהן הפך לדר רחוב כבר בגיל צעיר. הצעיר נמצא במצב נפשי קשה, הוא מכחיש מעורבות ברצח ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים". עו"ד ירוסלב מץ, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד השני, אמר: "מדובר בצעיר עם רקע אישי מורכב. הצעיר מכחיש את כל החשדות שהועלו כנגדו".

עוד בוואלה! NEWS:
אף שוטר לא פיקח על היעדים: נחשף המחדל סביב החיסול בראשון לציון
סרטן, רצח והתאבדויות: אלה הגורמים לתמותה בישראל
שדד קשישה, העלים גופה ונמלט בזהות בדויה: זה החשוד ברצח בתאילנד

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully