וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבועיים במעצר: ישוחרר חשוד ברצח מאחר ש"אין התקדמות בחקירה"

6.11.2016 / 14:13

לאחר שהותרו לפרסום שמו ותמונתו של אדלואו מולה, שוטר מג"ב לשעבר שנחשד ברצח בתל אביב, המשטרה ביקשה לשחרר אותו. זאת, מאחר שבימים האחרונים לא חלה כל התקדמות בחקירתו

בניין בו שוטר לשעבר רצח גבר, סירקין, תל אביב. נובמבר 2016. מגד גוזני
הבניין שבו נמצאה גופתו של קורי/מגד גוזני

המשטרה ביקשה היום (ראשון) לשחרר את אדלואו מולה, שוטר מג"ב לשעבר שנעצר לפני כשבועיים בחשד לרצח יואב קורי, בן 60, שגופתו נתגלתה בדירה ברחוב סירקין בתל אביב. בית משפט השלום בתל אביב קיבל את בקשת המשטרה והורה לשחרר אותו למעצר בית בתנאים מגבילים.

במשך עשרה ימים היה מולה עצור מבלי שהמשטרה התירה את פרסום דבר הפרשה, ובימים האחרונים לא חלה כל התקדמות משמעותית בחקירה ולכן הוחלט לשחררו. זאת, לאחר שיוחסו לו חשדות של סחיטה, איומים ורצח.

גופתו של קורי נמצאה בדירה ברחוב סירקין בתל אביב ב-8 באוקטובר. בתחילה סברה המשטרה כי האיש מת מוות טבעי, אולם בדיקה במכון לרפואה משפטית קבעה כי קיים חשד שהוא נרצח. צו איסור הפרסום הוסר מן הפרשה על מנת לקדם את החקירה, מאחר שהמשטרה חשדה כי יותר מ-13 גברים נוספים נפלו קורבן לסחיטה מצדו. ואולם, כאמור, בימים האחרונים לא חלה התפתחות וחוקרי מרחב ירקון יבקשו לשחררו בבית משפט השלום בתל אביב.

במהלך הדיון בבית המשפט התברר כי החשוד נמצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף בדבר מעורבותו ברצח. כמו כן, סיפר חוקר המשטרה כי לאחר שנמצאה דגימת דם של החשוד בזירה, טען מולה כי הוא לא יודע כיצד הגיע דמו לדירה ולא שלל את האפשרות כי המשטרה שתלה את טיפת הדם בזירה.

עו"ד אייל שמחוני, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את שוטר מג"ב לשעבר, מסר בתגובה: "הצעיר טען לכל אורך החקירה כי אין לו קשר לאירוע הטרגי. אף שהראיות נגדו היו קלושות ונסיבתיות המשטרה בחרה לחשוף מידע אישי ופוגעני של הצעיר. בנוסף לכך, המשטרה בחרה שלא לשחררו גם לאחר שהתקבלו תשובות מפעולת חקירה שחיזקה את חפותו של הצעיר".

עוד בוואלה! NEWS:
בצל המחלוקת עם הנשיאה: שקד פרסמה את רשימת השופטים המועמדים לעליון
פרשת השחיתות בנתניה: פיירברג נחקרה, יום לפני סיום הרחקתה מהעירייה
חשד: עובדי בתי חולים מכרו מידע רפואי על מטופלים לחברות שיווק

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully