וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה מעריכים: תאונת השרשרת בחולון נגרמה מתקלה בדוושת הגז

20.11.2016 / 11:53

יותר מ-60 בני אדם נפצעו כשאוטובוס אגד איבד שליטה בצומת חולון ופגע בכלי רכב. "לא מצאנו סימני בלימה, והנהג לא לקה באירוע רפואי", אמר קצין בכיר על החקירה. לדבריו, הסברה כי מדובר בתקלה טכנית

צולם באמצעות אפליקציית וואווי, עריכת וידאו: ניר חן

במשטרה בודקים אם תקלה טכנית באוטובוס אגד בקו 174 היא שגרמה לתאונה שבה נפצעו יותר מ-60 איש בצומת חולון הבוקר (ראשון). מחקירה ראשונית עולה כי האוטובוס שנסע ממקווה ישראל לצומת חולון נסע במהירות של כ-60 קמ"ש, וכשהגיע לצומת פגע מסיבה לא ברורה באוטובוס אחר. האוטובוס המשיך להאיץ, ופגע באוטובוס נוסף. הנהג ניסה להסיט את האוטובוס לאי תנועה, עלה עליו, פגע בשני כלי רכב נוספים, והתנגש בגבעה בצד השני של הכביש.

"לא מצאנו סימני בלימה, והנהג לא לקה באירוע רפואי", אמר קצין בכיר באגף התנועה שהשתתף בחקירת התאונה. "אנחנו בודקים אם דוושת הגז נתפסה וגרמה להאצת האוטובוס. במזל האוטובוס פגע בכלי רכב ולא בהולכי רגל", הוסיף הקצין. "מדובר בצומת עמוס במיוחד, ורק בנס האירוע הסתיים בפצועים באורח קל. נגרור את האוטובוס, ונבדוק את המערכות שלו".

עוד בוואלה! NEWS:
ה-OECD: ישראל ראשונה בשיעור הילדים שנהרגים בתאונות דרכים
שני צעירים נהרגו בהתנגשות בין אוטובוס לרכב פרטי ליד קריית גת
ארה"ב: תינוקת שאמה נרצחה אותרה בחיים מאות קילומטרים מביתה

תאונת דרכים בין אוטובוסים וכלי רכב פרטיים,חולון 20 בנובמבר 2016. יוסי לב, תמונות גולשים
האוטובוס שאיבד שליטה בצומת חולון/תמונות גולשים, יוסי לב

בניגוד למשטרה, דובר אגד רון רטנר העריך כי ייתכן ומדובר בכשל אנושי. "נסיבות התאונה עדיין לא ברורות, ואגד תשתף פעולה עם משטרת ישראל ככל שיידרש", אמר. "הערכה ראשונית של גורמי המקצוע במקום היא כי ייתכן ומדובר בכשל הגורם האנושי ואולם הדברים ייבדקו בהמשך ביסודיות. נהג האוטובוס בן 65, נקלט באגד בחודשים האחרונים, כחלק מהמאמץ הרחב לאייש תקני נהגים חסרים בתחבורה הציבורית, והחל לנהוג בקווי השירות לפני כחמישה חודשים".

61 בני אדם נפצעו בתאונת הדרכים בצומת חולון. צעירה בת 28 ואדם נוסף נפצעו באורח בינוני, והשאר נפצעו קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים, ופינו אותם לבתי החולים.

"המראה היה קשה", סיפרו חובש רפואת חירום אריה פרקש וחובר בכיר במד"א, רואי קטלן, שהגיעו בין הראשונים למקום, "ראינו מכוניות מעוכות, שכריות האוויר בתוכן נפתחו, אוטובוס שחלקו הקדמי מעוך עמד על אי התנועה ואוטובוס עם שמשה קדמית מנופצת בסמוך. המכוניות היו פזורות לאורך שלושה צמתים סמוכים. ראינו פצועים שחלקם יושבים, חלק שוכבים וחלקם מתהלכים, כולם היו בהכרה מלאה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תאונת דרכים בין אוטובוסים וכלי רכב פרטיים,חולון 20 בנובמבר 2016. יוסי לב, תמונות גולשים
האם הסיבה לתאונה היא תקלה טכנית?/תמונות גולשים, יוסי לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully