וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פלוץ בחדר": חברת פרלמנט בקנדה הואשמה בשפה "לא פרלמנטרית"

המחוקקת השמרנית מישל רמפל השתמשה בנאומה במילה "פלוץ" ועוררה את זעמה של מנהיגת מפלגת הירוקים, שקראה לה לחזור בה. חילופי הדברים ביניהן הפכו ויראליים. "אזרחי ארה"ב, אתם חושבים שלכם יש בעיות, בקנדה אנחנו דנים במילה פלוץ"

צילום: רויטרס

חברת הפרלמנט השמרנית מישל רמפל עוררה את זעמה של מחוקקת אחרת, לאחר שהאשימה את השלטון בהתייחסות למדינת אלברטה שבקנדה כאל "פלוץ בחדר". מנהיגת מפלגת הירוקים אליזבת מיי התרגזה על ניסוח דבריה: "שמעתי שהיא השתמשה במילה שהיא מאוד לא פרלמנטרית, ואני חושבת שהיא אולי תרצה לחזור בה", אמרה מיי, תוך איות המילה כדי לא לחזור עליה.

רמפל, מצדה, הגיבה ברוגז לדבריה של מיי. "האם העמיתה שלי רצינית?", שאלה כשהיא פונה ליו"ר בית הנבחרים. "נתתי נאום נלהב בנושא המשרות באלברטה, וזה מה שיש למנהיגת מפלגה לומר? לא, אני לא חוזרת בי", הוסיפה. אך מיי לא ויתרה והשיבה: "התנהגות נאותה היא חשובה, וכבוד הוא חשוב במקום הזה".

שלא במפתיע, חילופי הדברים עוררו גל בדיחות ברשת החברתית, בעיקר לאור התהפוכות הפוליטיות המתרחשות מעבר לגבול, בארצות הברית. "כשכל העיניים עוקבות אחרי הריסתו של טראמפ את הפוליטיקה והחברה האזרחית האמריקנית, סקנדל שקט אך קטלני מתרחש בקנדה", צייץ גולש בשם ג'וש גרינברג. גולשת אחרת צייצה: "חברים אמריקנים יקרים, אתם חושבים שלכם יש בעיות? פה בקנדה אנחנו דנים במילה 'פלוץ'".

עוד בוואלה! NEWS:
זעם בניו זילנד: איש דת אמר שהומואים אחראים לרעידות אדמה
"ניצחון גדול": טראמפ ישלם 25 מיליון דולרים בפרשת "אוניברסיטת טראמפ"
מצנזרים את האינטרנט: רוסיה חסמה גישה לרשת החברתית לינקדאין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully