וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר ועד עובדי אל על: "הבעיה לא רק של הטייסים, ההנהלה מרמה עובדים"

אסי בנד מהנהלת ועד העובדים של החברה אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי "ההנהלה מטפטפת לתקשורת שהבעיה רק אצל הטייסים, זה לא נכון". לטענתו, ההנהלה הפרה הסכם קביעות לעובדים זמניים

עריכת וידאו: ניר חן

ברקע השיבושים הקשים בטיסותיה של אל על, הגיע היום (חמישי) אסי בנד, איש תחזוקה בחברת התעופה וחבר הנהלת ועד העובדים בחברה לריאיון באולפן וואלה! NEWS, והתייחס למשבר בין טייסי החברה להנהלה. "הסיבות שפורסמו בתקשורת על דחיית הטיסות הן שההנהלה לא מסתדרת עם הטייסים על הסכם העבודה. אבל אנחנו בוועד רוצים להחליף את הכותרת היום. הכותרת צריכה להיות: אל על זה לא רק טייסים", אמר.

"אל על זה גם מנקים, ספקים, דיילים, תחזוקה, פקידים ובתי מלאכה. זה עוד הרבה דברים שההנהלה שוכחת, וסעיף הטייסים בסכסוך העבודה הוא סעיף אחד. ההנהלה מטפטפת לתקשורת שהבעיה היא רק אצל הטייסים, זה לא נכון", הוסיף בנד. "העבודה המאורגנת לא חדשה וגם לא העובדים, מי שחדש זו ההנהלה שהתחלפה. כל מה שאנחנו רוצים זה לראות את הנוסעים אצלנו ולעבוד למענם כפי שעשינו 65 שנה".

עוד בוואלה! NEWS:
המשבר באל על מחריף - והנוסעים זועמים: "הם הורסים לנו את הטיול"
בעקבות בקשות מהנהלת התנועה: יו"ר אומ"ץ חזר בו מהתפטרותו
פועל כבן 40 נהרג ממשקולת מעלית שנפלה ופגעה בראשו בבאר שבע

בעקבות המשבר באלעל בוטלה טיסת התזמורת הסימפונית ירושלים למזרח הרחוק, נתב"ג, 16 בנובמבר 2016. דסי חיה שטרן, ספק 500
"רק רוצים לעבוד למען הנוסעים". עיכובים בטיסות/ספק 500, דסי חיה שטרן

לדברי בנד, ועד העובדים של אל על נמצא במאבק מתמשך מול הנהלת החברה על כמה סוגיות, בהן קביעות לעובדים הזמניים. "חלק מההסכם בנושא כבר היה חתום, אבל ההנהלה הפרה אותו. היא לא רוצה לתת קביעות לעובדים", אמר בריאיון. גם נושא קליטת מטוס הבואינג 787 שבו צפויה להצטייד החברה נמצא בראש סדר היום של הוועד. "ההנהלה לא יושבת איתנו בנושא. בעבר יכולנו לשבת עם המנכ"ל, היום זה לא פועל כמו בעבר. מישהו מכוון אותו בדרכים אחרות לפגוע בעובדים ולרמות אותם".

המשבר בין טייסי אל על להנהלה מתקיים זה שנים, גם בבית הדין לעבודה, ובשבועות האחרונים הסלים לנוכח הוספת תקנים לטייסים חדשים ודיון בחוזה העבודה העתידי שלהם. בעקבות כך, שיבשו הטייסים טיסות רבות של החברה, ואילצו אותה לדחות אותן, לבטלן ולהשתמש בשירותן של חברות זרות.

תגובתו של מימן תובא לכשתתקבל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מטוס בואינג 747-400 של אל על בשדה התעופה בן גוריון. David Silverman, GettyImages
לאחר שבועיים של רעש - עבודות התשתית בנתב"ג הסתיימו. מטוס אל על בנתב"ג/GettyImages, David Silverman

בתוך כך, רשות שדות התעופה הודיעה היום על סיומו של פרויקט שיפוץ צומת המסלולים בנמל התעופה בן גוריון, מה שיחזיר את הפעילות המבצעית בשדה התעופה לשגרה, ותבנית התפעול שלו חזרה לפעילות רגילה. בשבועיים באחרונים נערכו עבודות תשתית במסלולי הנחיתה וההמראה, שבמסגרתן נסגרו לנחיתות ולהמראות שני מסלולים. עקב כך, יישובים רבים באזור סבלו מרעש מוגבר.

"רשות שדות התעופה מבקשת להודות לראשי היישובים ולתושבים הסמוכים לנתב"ג על הסבלנות והסובלנות במהלך ימי השיפוץ, שנמשך 17 ימים", נמסר היום מהרשות. "במהלך שיפוץ ושיפור הבטיחות בצומת המסלולים נעשו פעולות מסביב לשעות כדי לסיים את הפרויקט בזמן. אנחנו מצטערים על אי הנוחות לקהל לקוחותינו ולתושבי הסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully