וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 שנות מאסר לנהג שהרג והפקיר את חברו; אחיו התאום נידון לשנה

16.11.2016 / 12:18

בית המשפט גזר את עונשם של התאומים אנטון ומיכאל פרל שהיו מעורבים בתאונה בה נהרג חברם מקסים בוקטי. על אנטון, שנהג ברכב בו היו, נגזרו 11 שנות מאסר ועל אחיו, שישב לצדו, שנה בלבד

צילום: מור שאולי, עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) 11 שנות מאסר על אנטון פרל ושנת מאסר אחת על אחיו התאום, מיכאל. השניים, בני 22 מבת ים, היו מעורבים בשנה שעברה בתאונת דרכים בה נהרג מקסים בוקטי שהיה עמם במכונית. לפני כחודש וחצי הרשיע השופט ג'ורג' קרא את אנטון, שנהג ברכב, בהריגה ובהפקרה, ואת אחיו בכך שלא התקשר לגופי ההצלה.

השופט קרא קבע כי הגורם האנושי הוא זה שגרם לתאונה ודחה את חוות דעת ההגנה לעניין מצב נפשי של לחץ, שגרם להסתלקות מהמקום. "ההסתלקות מהמקום לא נעשתה משום סיבה מלבד בריחה מוסרית ומשפטית", ציין השופט.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ניר ביטון מפרקליטות מחוז תל אביב, אנטון מעולם לא הוציא רישיון נהיגה, אך במשך כשלוש שנים נהג בג'יפ שנתן לו מעסיקו בבת ים ובסביבתה. בערב התאונה, שהו האחים עם חברם בוקטי ועם בת זוגו בפארק בחולון ושתו משקאות אלכוהוליים. בסמוך לשעה 1:30, לאחר ששתו, החליטו הארבעה לנסוע למועדון בתל אביב. האחים פרל, בוקטי ובת זוגו עלו לכלי הרכב כשאנטון נוהג ואחיו מיכאל יושב לצדו. בוקטי ובת זוגו היו במושב האחורי.

עוד בוואלה! NEWS:
בשמאל שוקלים לא לעתור נגד חוק ההסדרה: "שהממשלה תיקח אחריות"
מחדל הסלים: סכנת מוות בבתי הספר, איש לא לוקח אחריות
מקיין: "המחיר של חידוש היחסים עם רוסיה לא מתקבל על הדעת"

אנטון ומיכאל פרל, הורשעו בהריגה והפקרה של פצוע בתאונת דרכים מרץ 2015. בית משפט מחוזי תל אביב 16 בנובמבר 2016. מור שאולי
התאומים פרל בבית המשפט/מור שאולי

כשהגיעו לנתיבי איילון, כ-500 מטרים לפני מחלף וולפסון בחולון, סטה כלי הרכב שמאלה ופגע במעקה הבטון בצד שמאל של הכביש. בעקבות כך, איבד אנטון את השליטה על כלי הרכב, פגע במעקה נוסף, וכלי הרכב התלקח ועלה באש. כתוצאה מהתאונה נפלט בוקטי מכלי הרכב והוטל על הכביש בסמוך. בת זוגו יצאה מכלי הרכב כשהיא חבולה ופצועה. עוברי אורח סייעו להוציא את אנטון ממושב הנהג ומיכאל יצא בכוחות עצמו כשהוא חבול ופצוע גם כן. לאחר שאנטון חולץ, נמלטו הנאשמים ממקום התאונה כשהם מותירים אחריהם את בני הזוג כשהם פצועים ומדממים במקום. השניים נעצרו במרחב של כקילומטר ממקום התאונה בתום סריקות של המשטרה.

בוקטי פונה מזירת התאונה לבית החולים במצב אנוש. הוא הוכנס לחדר ניתוח, אך בסופו של דבר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. לבת זוגו נגרמו סימני חבלה מרובים כתוצאה מהתאונה. נטלי מרגורוצקי, בת זוגו של בוקטי שנפצעה בתאונה, סיפרה בזמן שהשניים הורשעו כי היא שמחה שהצדק יצא לאור. "חששתי שהם לא ייענשו", סיפרה, "אבל יצא הצדק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מקסים בוקטי, נהרג בתאונת דרכים בנתיבי איילון, בימ"ש מחוזי תל אביב. ספטמבר 2016. באדיבות המשפחה
הופקר במקום התאונה. מקסים בוקטי/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully