וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שיבושים בטיסות? עובדי אל על שוקלים סכסוך עבודה

13.11.2016 / 7:14

הוועד החל בהליכים לקראת הכרזת הסכסוך ויערוך הצבעה בנושא בימים הקרובים. על פי החוק, בתום שבועיים מיום ההכרזה יוכלו העובדים להודיע על שביתה כללית. בחודש שעבר לא התייצבו כמה טייסים לעבודתם, וגרמו לשיבושים בלוח ההמראות

עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: נוסעים נתקעו בנתב"ג לאחר שטייסים לא הגיעו לעבודתם, בחודש שעבר)

ועד עובדי אל על התחילו אמש (שבת) בהליכים לקראת הכרזת סכסוך עבודה בחברה. הוועד, בראשות אבי אדרי, יקיים היום ובימים הקרובים הצבעה שבתומה יוחלט אם להכריז על סכסוך. על פי החוק, בתוך שבועיים מיום ההכרזה יוכלו העובדים להודיע על שביתה כללית.

בחודש שעבר החליטו טייסי אל על שלא להתייצב לכמה טיסות, וכתוצאה מכך נרשמו שיבושים בלוח הטיסות של החברה. מאות נוסעים נתקעו בנמל התעופה בן גוריון למשך כמה שעות, וטיסות של חברות תעופה נוספות התעכבו גם כן. בנוסף לכך דווח באותו היום על תקלות טכניות בכמה ממטוסי החברה.

עוד בוואלה! NEWS:
קלינטון מאשימה את ה-FBI בהפסד: "חידוש החקירה עצר את המומנטום"
"שמעיה אנג'ל ביקש שארצח את אשתו": העבר האפל של החשוד ברצח בתאילנד
בוקר מכריע בוועדת השרים: ניסיון נוסף להעביר את חוק ההסדרה

עגלות מטען ליד מטוס אל-על בנמל התעופה של ונציה. פברואר 2016. רויטרס
העובדים ישבתו? מטוס של חברת אל על/רויטרס

מחברת אל על נמסר אז כי "לצערנו, אנו עדים להתגברות אי היענות הטייסים לבצע את הטיסות. בנוסף אירעו מספר תקלות אקראיות אשר הובילו לשרשרת איחורים". ועד טייסי אל על הכחיש את הטענות על העיצומים והודיע: "שקר, כזב וחוצפה גדולה. טייסי אל על הגיעו לכל הטיסות. הסיבות לעיכובים הן כשלים טכניים ותכנון טיסות לקוי של החברה. לא נסכים להיות עלה התאנה של הנהלה שחוזרת ומשמיצה את טייסיה בכשלים שפוגעים בציבור הנוסעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully