וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: אלמוני השליך בקבוק תבערה - והצית בית עסק בחדרה

שלומי גבאי

11.11.2016 / 14:42

הרקע להצתה הוא ככל הנראה חובות של מיליוני שקלים לשוק האפור שנקלע אליהם אחד מעובדי המקום. העובד, בן משפחתו של בעל העסק, לא משתף פעולה עם המשטרה. למקום נגרם נזק הנאמד במאות אלפי שקלים והחשוד טרם נתפס

צילום: מצלמות אבטחה

אלמוני השליך בקבוק תבערה ביום רביעי האחרון לעבר בית עסק לצמיגים, השוכן בכניסה הדרומית לעיר חדרה על כביש 4. בתיעוד מצלמות האבטחה שמוצבות במקום ניתן לראות כיצד תוך שניות התפשטה האש וגרמה לשריפת משאית כליל, ולנזק שנאמד בכמה מאות אלפי שקלים.

שמונה צוותי כיבוי מתחנת חדרה פעלו במקום כדי להשתלט על הלהבות. כביש 4 לכיוון צפון באזור נחסם לתנועה, בשל החשש כי האש תתפשט לעבר הכביש. ככל הנראה, הרקע להצתה הוא חובות של מיליוני שקלים של עובד במחסן הצמיגים לשוק האפור.

עוד בוואלה! NEWS:
היחסים האסורים והסכם השתיקה: חקירת איתמר שמעוני נחשפת
התלוננו על בנם הסובל מפיגור באיום ברצח - כדי לשלוח אותו לאבחון
צפו: כך פעל כייס הטלפונים במרכזי הקניות בראשון לציון

הצתה בחדרה - תיעוד: אלמוני משליך בקבוק תבערה לעבר בית עסק בחדרה, נזק כבד נגרם למקום. דוברות כב"ה
שמונה צוותי כיבוי השתלטו על הלהבות/דוברות כב"ה

העסק שייך לתושב העיר בשנות ה-50 לחייו. מחקירת המשטרה עולה כי בן משפחתו המועסק במקום וחברו צברו חובות של מיליוני שקלים ולא הצליחו לעמוד בתשלומים. שניהם, וגם בעל העסק, אוימו בידי המלווים. על בעל העסק אף הופעלו לחצים למכור את המחסן כדי לכסות את החובות שצבר בן משפחתו.

משטרת חדרה אספה את סרטוני מצלמות האבטחה המוצבות במקום, וכן את המצלמות בנתיב נסיעתו של כלי הרכב. בנוסף, המשטרה זימנה את בן המשפחה המאוים לחקירה. אולם, בשלב זה, הוא אינו משתף פעולה עם חוקריו, ולא מסר פרטים על זהות המאיימים, על אף שהוזהר כי יש חשש לחייו.

בשל חומרת האירוע והדמויות המעורבות נמסר מהמשטרה כי התיק קיבל עדיפות, ונחקר בידי שוטרי תחנת חדרה בשיתוף היחידה המרכזית חוף ללכידת המבצעים. "אנו רואים בחומרה את המקרה ונפעל בכל הכוח כדי לתפוס את המעורבים. אני מעריך שבזמן הקרוב נבצע מעצרים", מסר גורם בכיר במשטרת מחוז חוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בקבוקי תבערה הציתו שריפה בבית עסק בחדרה, נובמבר 2016. דוברות כב"ה
"נפעל בכל הכוח כדי לתפוס את המעורבים". תיעוד השריפה/דוברות כב"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully