וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית הבימה סיירה בחברון - וגונתה: "תיאטרון הזבל, תישארו בת"א"

11.11.2016 / 0:45

יבגניה דודינה סיירה עם ארגון "שוברים שתיקה" לפני שעלתה להופיע על הבמה בקריית ארבע. פעילי ימין, ובהם איתמר בן גביר וברוך מרזל, ניסו להפריע למהלך הסיור. "מצטערים שהזמינו אתכם"

עריכה: ניב מעוז

שעות לפני שעלתה לבמה בהיכל התרבות בקריית ארבע, סיירה שחקנית "הבימה" יבגניה דודינה ברחובות חברון יחד עם חברי ארגון "שוברים שתיקה". דודינה, שמשחקת בתפקיד הראשי בהצגה "סיפור פשוט" שעלתה במקום, נענתה לפניית הארגון שיזם את הסיור בחברון.

לכל אורך הסיור, שהתחיל בקבר ברוך גולדשטיין, ניסו פעילי ימין ובהם ברוך מרזל, עו"ד איתמר בן גביר, עופר אוחנה ואחרים להפריע למהלכו ולהסברים של אנשי ארגון השמאל. לדברי שוברים שתיקה, כבר בתחנה הראשונה דחפו פעילי הימין את צלם ה-BBC שהתלווה לסיור. בארגון הוסיפו כי בעת שסיירו בנקודה בה דקרו שני פלסטינים חייל צה"ל ולאחר מכן ירה אלאור אזריה באחד מהם בעת שהיה שכוב על הקרקע, הם עוכבו למשך כשעה על ידי אנשי כוחות הביטחון.

עוד בוואלה! NEWS:
אובמה: "הפגישה עם טראמפ - מצוינת", טראמפ: "מצפה לעוד פגישות"
ליברמן נגד עודה: "לא בא ללווית פרס - אבל נאם לזכר ערפאת"
במקביל לביקור נתניהו: אזרבייג'ן מתכננת עסקה לרכישת כיפת ברזל

יבגניה דודינה בסיור עם שוברים שתיקה, חברון. נובמבר 2016. שוברים שתיקה, ספק 500
"תתחברו למציאות". איתמר בן גביר ויבגניה דודינה/ספק 500, שוברים שתיקה

"אנחנו מצטערים שהזמינו אתכם", אמר ברוך מרזל במהלך הסיור, "תישארו בתל אביב עם התרבות המלוכלכת שלכם". בנוסף, הוא כינה את "הבימה" "תיאטרון הזבל של תל אביב". בהמשך הסיור הטיח עו"ד בן גביר במשתתפים בסיור: "מאות פעמים נזרקו בקבוקי תבערה ואבנים על ילדים כאן. אתם יושבים לכם שם על סיר הבשר בהבימה, חיים בסרט, בהופעות והצגות, אבל כאן מיידים עלינו אבנים ובקבוקי תבערה והם מדברים על כיבוש ונאורות".

הוא הוסיף כי "צריך להבין שהמציאות כאן היא הזויה". הוא פנה אל דודינה ואמר "פוגעים בנו בילדים שלנו, ולהם (שוברים שתיקה, ש"ב) לא אכפת, אבל את נראית לי אישה מוסרית. השאלה המרכזית היא שאלה של מוסר: איך אנחנו יכולים להישאר אדישים שזורקים על ילדים בקבוקי תבערה ואבנים?". בניגוד למרזל, שהעדיף שחברי התיאטרון לא יגיעו למקום, בן גביר אמר: "טוב שבאתם, תתחברו למציאות כאן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יבגניה דודינה בסיור עם שוברים שתיקה, חברון. נובמבר 2016. שוברים שתיקה, ספק 500
עוכבו למשך כשעה. מהלך הסיור בחברון/ספק 500, שוברים שתיקה

שרת התרבות מירי רגב יצאה נגד ארגון השמאל בעקבות הסיור. "ארגון שוברים שתיקה מהלך אימים על התיאטרון הלאומי", אמרה השרה רגב לוואלה, "אגן עליו ועל שחקניו". היא הוסיפה כי "יהיו עוד הצגות בקריית ארבע, בבית אל, באלקנה ובאריאל. התיאטרון הלאומי יופיע בכל נקודה במדינת ישראל".

מעו"ד בן גביר נמסר: "ביקור השחקנית עם שוברים שתיקה הוא פסטיבל צביעות שמוכיח את כוונת אנשי הבימה. טוב שיצאו ממגדל השן ובאו לחברון, אך חבל שהם נותנים לשמאל הקיצוני להרעיל אותם בסיפורים על מתנחלים, על כיבוש ועל אלימות, כאשר האלימות היא נגד יהודים רק בגלל שהם יהודים".

משוברים שתיקה נמסר: "שרת התרבות מהלכת אימים על ארגוני זכויות אדם ועל חיילים ולוחמים ששברו שתיקה במאבקם בכיבוש - ואנחנו נמשיך ונגן עליהם. רגב מנסה בכל כוחה לפגוע בכל מה שאינו סמל ימין מתנחלי משיחי וברוחם של חיילים ולוחמים שמתנגדים למדיניות ממשלת הכיבוש. זה לא יעזור לה. יהיו ועוד עוד לוחמים שישברו שתיקה ועוד ועוד סיורים בחברון ובקריית ארבע. בכל מקום, במדינת ישראל ובשטחים - נמשיך לקרוא לסיום הכיבוש".

(עדכון ראשון: 23:13)

השחקנית יבגניה דודינה בסיור שערך עבורה אירגון "שוברים שתיקה" בחברון ובקרית ארבע. שוברים שתיקה,
את הסיור יזם ארגון שוברים שתיקה/שוברים שתיקה
יבגניה דודינה בסיור עם שוברים שתיקה, חברון. נובמבר 2016. שוברים שתיקה, ספק 500
הנקודה הראשונה - קבר ברוך גולדשטיין בקריית ארבע/ספק 500, שוברים שתיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully