וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא מעטפה עם כסף ליד הבית: "דפקתי את רכבך לפני שנים"

10.11.2016 / 21:00

תושב צפת מצא מכתב התנצלות ובו 2,500 שקל מצד מי שפגע ברכבו. "לא היה לי כסף אז, עכשיו אני מביע חרטה", נכתב בו. עלות התיקון לפני שלוש שנים הוערכה ב-1,500 שקלים בלבד

אילוסטרציה. ShutterStock
המכונית כבר נמכרה מאז/ShutterStock

שלוש שנים אחרי שמכוניתו נפגעה מכלי רכב אחר בחנייה בצפת, התרגש אתמול (רביעי) תושב העיר מתכולת המעטפה המסתורית שהמתינה לו ליד דלת ביתו. בתוך המעטפה מצא שטרות בסך של 2,500 שקלים ופתק קטן שהסביר לו את פשר הדבר. "שלום, לפני כשלוש שנים דפקתי לך את האוטו ובאותו זמן הייתה לי בעיה קשה של פרנסה ולא יכולתי להרשות לעצמי להוציא כסף", נכתב. "עכשיו אני מביע חרטה, מצטער על שגרמתי לך לעוגמת נפש ומבקש את סליחתך".

האיש, שהופתע מהמחווה וסירב להיחשף, שיתף בדבר את חברו, הרב המוכר בעיר שלמה חדד. "הוא שם 2,500 שקלים עבור מכה שעלות התיקון שלה נאמדת אולי ב-1,500 שקלים. הבחור שהרכב שלו נדפק זכר את האירוע במעורפל, אבל מאז הוא כבר מכר את המכונית", סיפר חדד. "אתמול הוא שלח לי צילום של המעטפה ותכולתה ואמר לי 'תראה איזה יופי, תראה איזה מרגש'", הוסיף.

חדד שיתף במקרה את חבריו ברשתות החברתיות והפוסט שהעלה זכה למאות לייקים ועשרות תגובות ושיתופים. "היה לי מקרה דומה לפני 15 שנה, כשמישהו דפק לי את הרכב והשאיר לי על הרכב פתק עם מספר הטלפון שלו, אבל כשהתקשרתי גיליתי שהמספר לא נכון", סיפר חדד, והוסיף: "אני לא מבין למה מעשה כזה מעורר כל כך הרבה תגובות חיוביות, זאת מחווה מתבקשת שאמורה להיות ברורה מאליה".

עוד בוואלה! NEWS:
לנצח את הקשה מכל: סיפורם של האנשים שהתייתמו משני ההורים בגיל צעיר
חמישה פצועים בתאונה בין מכונית לסוס, הרוכב במצב בינוני עד קשה
ברקע הסערה: מרצים בב"ש העניקו ל"שוברים שתיקה" פרס אלטרנטיבי

הפוסט שפרסם שלמה חדד בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully