וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת החיסולים: חברי ארגון פשיעה נאשמים בקשירת קשר לרצח

4.11.2016 / 10:26

איתי סנקר ומשה בן נתן נאשמים בקשירת קשר לביצוע פשע, לאחר שניסו לפגוע בחבר ארגון אברג'יל שהפך מאז לעד מדינה בפרשה, בה נחשפה שורת חיסולים בעולם הפשע. הפרקליטות ביקשה מעצר עד תום ההליכים

צילום: יותם רונן

(הארכת מעצרו של איתי סנקר, בשבוע שעבר)

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (שישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד שני חשודים במעורבות בפרשת החיסולים בעולם התחתון 1131. השניים, איתי סנקר, בן 29 ומשה בן נתן, בן 32, נאשמים בקשירת קשר לביצוע פשע, חבלה בכוונה מחמירה, נשיאת נשק, הצתה, השמדת ראיות ושורת עבירות נוספות. זאת, בשל תקרית בחודש אוגוסט 2015 שבה על פי החשד ניסו לחסל חבר בארגון הפשיעה של אברג'יל, בו סנקר עצמו היה חבר.

על פי כתב האישום, סנקר ובן נתן הגיעו ב-14 באוגוסט 2015 לבת ים לאזור ביתו של עד המדינה כשהם נוסעים ברכב גנוב מסוג ניסאן קשקאי, עליו הודבקו לוחיות זיהוי מזויפות. השניים החנו את רכבם בפארק סמוך והמתינו להגעתו של עד המדינה, כשהם חמושים באקדחים. בהמשך, כך מפרט כתב האישום, הבחינו ביעדם כשהוא משוטט בפארק עם אדם נוסף, יצאו מהרכב כשהם רעולי פנים והחלו לרוץ אל עבר עד המדינה כשהם יורים לכיוונו ופוגעים בידו הימנית.

עוד בוואלה! NEWS:
גבר כבן 40 התמוטט במרוץ חיפה בעקבות מכת חום; מצבו קשה
"תושבים סוג ב'": רגע לפני החורף אלפים בלוד לא מחוברים לחשמל
גם ברקע הדוח על "צוק איתן": כוכבי עדיין המועמד העיקרי לרמטכ"ל

איתי סנקר בהארכת מעצר בפרשת 1131, בית משפט השלום ראשון לציון. אוקטובר 2016. ניב אהרונסון
סנקר מובא להארכת מעצרו, בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

לאחר מכן, השליכו השניים את אקדחיהם ונמלטו מהמקום ברכבם לכיוון מזרח. על פי כתב האישום, במהלך מנוסתם הגיעו סנקר ובן נתן לרחבת חול ברחוב הסוללים בעיר שם החנו את רכב הניסאן והציתו אותו באמצעות חומר דליק שהיה ברשותם. זאת כך נטעו בכתב האישום, במטרה למנוע את השימוש ברכב כראיה נגדם.

הפרקליטות הגישה בנוסף לכתב האישום בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד סנקר ובן נתן, השוהים במעצר כבר משבוע שעבר. "נראה כי אין מקום להכביר מילים בדבר מסוכנותם של המשיבים", נכתב בבקשה. "במעשיהם סיכנו המשיבים ועודם מסכנים לא רק את בטחונו של עד המדינה, אלא גם את ביטחון הציבור". על פי הבקשה, בזמן ניסיון ההתנקשות שהו בפארק בבת ים ילדים קטנים ששיחקו בקרבת מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully