וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב בית שמש נעצר בחשד שסימם את בתו ואנס אותה במשך שנים

2.11.2016 / 12:30

החשוד נעצר זמן קצר לאחר שבתו התלוננה נגדו בגין המעשים, שהחלו לכאורה כשהייתה בת 15. בחקירתו, הוא קשר את עצמו למיוחס לו. בחיפוש בביתו נמצאו חבילות של כדורי הרדמה, שאותם על פי החשד נהג האב לשים באוכל ובשתייה של בתו

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: אביב אירגז

תושב בית שמש בשנות ה-50 לחייו נעצר אתמול (שלישי) בחשד שאנס את בתו לאורך כמה שנים, תוך שערפל את הכרתה באמצעות כדורי הרדמה. הוא אותר על ידי חוקרים של משטרת מחוז ירושלים בביתו, זמן קצר לאחר שהוגשה נגדו תלונה על ידי בתו, בת 23, שסיפרה כי נהג לאנוס אותה מאז שהייתה בת 15.

בחיפוש שבוצע בביתו, נתפסו כמה חבילות של כדורי הרדמה, שאותם על פי החשד נהג האב לשים באוכל ובשתייה של בתו. בהמשך, הוא נהג להיכנס לחדרה בעת שהייתה מעורפלת ולאנוס אותה. החשוד עוכב לחקירה, ובית משפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרו ביום אחד. בחקירתו קשר החשוד את עצמו למיוחס לו.

עו"ד ארנון איתן, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד, טען כי הוא "עבר לפני כשנה אירוע מוחי וכתוצאה מכך סובל מלקות ונכות". לדבריו, "משטרת ישראל פגעה בזכויותיו הבסיסיות של החשוד, לרבות מניעת הזכות להייוועץ עם עורך דין. בית המשפט קיבל את טענתנו לגבי משך המעצר והורה על הארכת המעצר ביום אחד".

עוד בוואלה! NEWS:
"דרש לערוך בדיקה": צעיר מי-ם נאשם שהתחזה לאיש צוות ואנס יולדת
אזרח זר חשוד שאנס בדירתו מקבצת נדבות בת 15 שביקשה ממנו עזרה
הפרקליטות דורשת: 40 שנות מאסר לנהגו לשעבר של רה"מ שהורשע באונס ילדות

תחנת המשטרה מרחב מוריה, תלפיות, ירושלים. ינואר 2016. נועם מושקוביץ
תחנת משטרה בירושלים/נועם מושקוביץ

(עדכון ראשון: 10:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully