וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח זר חשוד שאנס בדירתו מקבצת נדבות בת 15 שביקשה ממנו עזרה

30.10.2016 / 17:45

הגבר, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, נעצר בחשד שאנס את הנערה שמתגוררת בפנימייה, לאחר שזו ביקשה לבוא לדירתו כדי להשתמש בשירותים. בית המשפט האריך את מעצרו. עורך דינו: "הוא נוצל, רואים שמעמדו בארץ חלש"

תחנת המשטרה מרחב מוריה, תלפיות, ירושלים. ינואר 2016. נועם מושקוביץ
"קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את המיוחס לו". תחנת משטרה בירושלים/נועם מושקוביץ

אזרח זר בשנות ה-30 לחייו, תושב ירושלים, נעצר אתמול (שבת) בחשד לאונס נערה בת 15 במרכז העיר. החשוד נעצר בעקבות תלונה שהגישה נגדו הנערה, שחיה בפנימייה ויצאה ממנה ביום רביעי האחרון כדי לקבץ נדבות, ככל הנראה לאחר שצרכה אלכוהול וסמים. על פי החשד, הנערה ביקשה מהחשוד להתלוות אליו לדירתו, כדי להשתמש בשירותים, ושם קיימו השניים יחסי מין.

המשטרה הבהירה כי הנערה יצאה מהדירה בכוחות עצמה, ולאחר מכן דיווחה על המקרה למשטרה. אתמול יצאה הנערה שוב כדי לקבץ נדבות, ראתה את החשוד במרכז העיר, וקראה לשוטרים שעצרו אותו ולקחו אותו לחקירה בתחנת לב הבירה. לטענת החשוד, יחסי המין בין השניים היו בהסכמה ובסיומם ביקשה ממנו הנערה כסף.

עוד בוואלה! NEWS:
אושר הסדר הטיעון לאב שפגע מינית בבנותיו: "אין עונש שירפא פגיעה"
החשוד באונס יולדות בי-ם: "יש לי ילדים, רק חולה נפש היה עושה זאת"
זוגתו לשעבר של ניסים חדאד: "הוא פגע בבני - וחופשי בחסות העליון"

רחוב יפו, ירושלים, 12 באוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
כוחות משטרה ברחוב יפו בירושלים. למצולמים אין קשר לכתבה/נועם מושקוביץ

שופטת בית משפט השלום בירושלים שרון לארי-בבלי קיבלה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים, וקבעה כי "קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את המיוחס לו". השופטת הוסיפה כי "בהיותו אזרח זר מתקיימת גם עילת הימלטות מאימת הדין", כלומר ינסה לצאת מהמדינה.

פרקליטו של החשוד, עו"ד אריאל הרמן, טען כי "היה פה ניצול הפוך, של המשיב". הוא הבהיר כי החשוד, שגם אם לא יוכח החשד לאונס עשוי לעמוד לדין בגין בעילה אסורה בהסכמה בשל גילה הצעיר של המתלוננת, מתנער מהחשד נגדו, והוסיף: "רואים עליו שהוא זר, מעמדו חלש בארץ וכנראה שהוא בודד ויהיה קרבן לטרף, על מנת להשיג יחסי מין ואחר כך סחיטה באיומים כשהיא לא קיבלה כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully