וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד באונס יולדות בי-ם: "יש לי ילדים, רק חולה נפש היה עושה זאת"

30.10.2016 / 13:05

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד חזאם רשק, החשוד כי נכנס לבית החולים שערי צדק, התחזה לרופא ואנס אותן. בדיון בעניינו הכחיש את המיוחס לו ואמר: "רק חולה נפש עושה דבר כזה"

בית החולים שערי צדק, פברואר 2015. מור שאולי
בית החולים שערי צדק/מור שאולי

המשטרה הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בירושלים הצהרת תובע נגד חזאם רשאק, החשוד כי התחזה לרופא ואנס יולדות בבית החולים שערי צדק. בדיון שנערך היום אמר רשאק לבית המשפט: "אני לא מכחיש שהייתי בבית החולים (כדי לגנוב, מ"ש), אבל איך אחשוב על דבר כזה (אונס, מ"ש)? חולה נפש עושה דבר כזה. יש לי משפחה וילדים, לא יכול להיות שאעשה את זה".

פרקליטו של רשק בן ה-29 מענאתא שבמזרח ירושלים, טען בדיון כי ביקש לקיים עימות בין החשוד למתלוננת אולם המשטרה לא נענתה לבקשתו. "החקירה המגמתית הזו היא פגיעה קשה שתיאלץ אותו להתמודד עם הראיות האלה בפני שופטים שאמורים לשמוע את התיק", אמר.

השופטת קרן מילר קבעה: "מדובר בחשדות חמורים המקימים עילת מסוכנות ברורה". היא הורתה על הארכת מעצרו עד ליום שלישי, אז יוגש נגדו כתב אישום.

החשוד נעצר לפני כשבוע, לאחר שקצין הביטחון של בית החולים למשטרה על אדם שנכנס לבית החולים, גנב מכשיר סלולרי ותקף מינית מטופלת. המשטרה פתחה בחקירה וזיהתה אותו, ולאחר מכן הוא אותר ונעצר. מהחקירה שנערכת במרחב מוריה עלה כי באותו היום, החשוד, העובד במרכול בדרום העיר, נכנס למרכול אחר, גנב כמה פריטים, ומשהבחין בעלי המרכול במעשיו, השליך החשוד את הפריטים שגנב ונמלט. בהמשך הוא הגיע לבית החולים שערי צדק, שם גנב מכשיר טלפון נייד. לאחר מכן נכנס לאחת המחלקות, הבחין ביולדת השוכבת בחדרה, תקף אותה מינית ונמלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully