וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגתו לשעבר של ניסים חדאד: "הוא פגע בבני - וחופשי בחסות העליון"

בפוסט אנונימי פנתה אמו של הפעוט שנפגע מינית לכאורה בגיל שנה וחצי וקראה להורים להיזהר. היא יצאה בהאשמות נגד מערכת המשפט עקב זיכויו של חדאד בחודש שעבר: "הבטחתי שלא אתן למפלצת לחמוק מעונש – אבל העליון אמר לי שאין הסבר. איך? הרי יש לכם קורבן"

עריכת וידאו: ניר חן.

(בווידאו: הדיווח על זיכויו של חדאד לאולפן וואלה! NEWS)

בת זוגו לשעבר של ניסים חדאד, שזוכה מאונס בנה כשהיה בן שנה וחצי, יצאה היום (ראשון) בפנייה להורים בישראל ובטענות קשות נגד מערכת המשפט, בעקבות הזיכוי מהחודש שעבר. "את המילים האלו אני כותבת בידיים רועדות ועיניים דומעות, אני עושה את זה כי אין לי ברירה - אני לא הצלחתי להציל את הילד שלי מהתעללות מינית ואני כותבת לכם היום כדי שתקראו ותשתפו את הסיפור שלי ואולי תצליחו להציל את הילדים שלכם", פתחה את הפוסט שפרסמה באופן אנונימי דרך עמוד הפייסבוק "מאמאזון". "התקשורת קראה לסיפור המזעזע שלנו פרשת 'אונס הפעוט', או פרשת 'ניסים חדד'. אנחנו לא פרשה, אנחנו טרגדיה קשה שמערכת המשפט בישראל הפנתה את גבה אלינו".

בהמשך, היא מגוללת את סיפור המשפחה – את היום שבו גילתה את הפעוט הפצוע, הבדיקות הרפואיות, החשדות והמשפט. "אני כועסת וכואבת ובעיקר מתוסכלת. אני אימא שלא הצליחה להגן על הבן שלה באותו יום, ומאז הבטחתי לעצמי שאלחם בשבילו. לא אתן לאיש לפגוע בו, לא אתן למפלצת הזאת לחמוק מעונש", כתבה. "אבל גם זה לא קרה. אחרי ששלושה שופטים במחוזי הרשיעו אותו פה אחד - בית המשפט העליון זיכה אותו מחמת הספק. השופטים אומרים: 'תראי, כנראה שלעולם לא נדע מה קרה לו. כי אין תרחיש חלופי אחר. אין לנו הסבר'.

ניסים חדד משתחרר, כלא איילון. ספטמבר 2016. אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה!
חדאד משתחרר לאחר זיכויו בחודש שעבר/מערכת וואלה!, אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

"אין לכם הסבר? יש לכם קורבן! האוצר שלי, הדבר הכי יקר לי בעולם – עבר, בהסכמת כל השופטים (שישה במדויק) חדירה מכוונת של חפץ גלילי ארוך ונוקשה לפי הטבעת בגיל שנה וחצי, ואתם לא יודעים להסביר מי גרם לזה?! אם זה לא נגרם ממנו, אז למה נמצא כתם דם של הבן שלי על התחתונים שלו? די, די. מה, זה לא מספיק?".

"אף אחת לא יכולה להרגיש בטוחה"

האם פנתה להורים הקוראים וכתבה: "אסור שזה יקרה עוד פעם. אסור לנו לשתוק. אתם רוצים שאני אמשיך הלאה – אבל אני לא אוותר. התפקיד שלי עכשיו הוא לדאוג, שזה לא יקרה שוב. בשבילי, בשביל האימהות החד הוריות ובכלל בשביל כל ההורים ולמען ילדינו - היזהרו. האדם שפגע בילד שלי, פעוט בן שנה וחצי, מסתובב היום חופשי ברחובות בחסות מערכת המשפט הישראלית. אני לא מרגישה בטוחה, אף אחת מאיתנו לא יכולה להרגיש כך".

חדאד בן ה-48 זוכה ברוב של שני שופטים בבית המשפט העליון לאחר שהורשע בבית המשפט המחוזי בנובמבר 2013. על חדאד הוטלו 17 שנות מאסר בגין ביצוע מעשה סדום בבנה הפעוט של זוגתו, כמו גם שנתיים מאסר על תנאי וקנס בסך 60 אלף שקלים. המקרה של חדאד היה למקרה הראשון הידוע בארץ של אדם שהורשע בביצוע מעשה סדום בפעוט כה צעיר.

השופט סלים ג'ובראן, שכתב את פסק הדין, טען כי אין די בראיות הקיימות כדי לבסס במידה הנדרשת את הרשעתו של חדאד. "לכאורה, די בשילובן של אותן נסיבות עובדתיות אשר הוכחו במסגרת השלב הראשון כדי ליצור תמונה עובדתית על פיה המערער הוא זה שפגע בפעוט", נכתב. בין היתר, נכתב בהחלטה כי היעדר הממצאים הפורנזיים, היעדר מאפיינים פדופיליים באישיותו של חדאד ומיקום ביצוע העבירה לכאורה הובילו לביטול ההרשעה בשל הספקות שעוררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully