וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים שזוכה ממעשה סדום בפעוט בן שנה וחצי: "עברתי גיהנום"

ניסים חדאד, שזוכה בידי בית המשפט העליון מהעבירה שבגינה נידון ל-17 שנות מאסר במחוזי, יצא משערי הכלא. "לא האמנתי, אני הולך להמשיך בחיי הנורמטיביים", אמר. אחותו לוואלה! NEWS: "איש חף מפשע יצא ממאסר"

עריכת וידאו: ניר חן.

"עברתי גהנום, לחצים חרדות אחרי ארבע וחצי שנים שישבתי על משהו שלא עשיתי" - כך אמר היום (שלישי) ניסים חדאד בצאתו מהכלא, לאחר שבית המשפט העליון החליט היום לזכותו מעבירה של מעשה סדום בפעוט בן שנה וחצי. לדבריו, "היה פחד אימים והתפרקות. לא האמנתי, אני עד עכשיו אני לא מאמין. אני הולך להתעשת על עצמי ולהמשיך את החיים הנורמטיביים".

"השמחה היא עצומה, אני בקושי יכולה לעמוד על הרגליים, אין אושר גדול מזה", אמרה היום חלי קאופמן, אחותו של חדאד. לדבריה, משפחתו של חדאד עבדה קשה מאוד על התיק וכעת היא מודה לבית המשפט העליון: "עשיתם את הדבר הכי נכון בעולם - הוצאתם אדם חף מפשע מהכלא".

"אין אושר גדול מהניצחון הזה אחרי עבודה כל כך קשה על התיק. כולנו עבדנו כל כך קשה, הצלחנו להביא ראיות חדשות ודברים שהם לא יאומנו", אמרה קאופמן בהתרגשות לאחר ביטול העונש שנגזר על אחיה בבית המשפט המחוזי, בגובה 17 שנות מאסר. "רצתי החוצה בצרחות, כבר התביישתי לצעוק שם. התחושה היא הקלה, אושר ושמחה. אימא, אנחנו מחזירים לכם את הבן שלכם הביתה, לבת שלו ולאישה שלו".

עוד בוואלה! NEWS:
דרעי מקדם: כל העסקים בת"א ייסגרו בשבת, למעט שלושה מתחמי קניות
הוארך מעצר החשודים בפרשת השחיתות בנתניה: "שוחד של מיליונים"
בעוד ברק בודק את השטח: קמפיין חדש קורא לו להחליף את נתניהו

ניסים חדד משתחרר, כלא איילון. ספטמבר 2016. אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה!
חדאד לאחר הזיכוי, היום/מערכת וואלה!, אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

קאופמן סיפרה כי לא סיפרה להוריה שהדיון בבית המשפט העליון מתקיים היום, ושמרה על העניין בסוד עד לקבלת ההחלטה. "פחדנו עליהם, הם לא אנשים צעירים אבל מדהימים" הוסיפה. "נסים אדם מאוד מיוחד, מדהים וטוב לב, ובאמת לא פגע ולא יפגע באף אחד. לא האמנו מהרגע הראשון שהוא נעצר, ולא היינו מאמינים לעולם שאדם כזה יעשה כזה מעשה".

חדאד בן ה-48 זוכה ברוב של שני שופטים בבית המשפט העליון לאחר שהורשע בבית המשפט המחוזי בנובמבר 2013. על חדאד הוטלו 17 שנות מאסר בגין ביצוע מעשה סדום בבנה הפעוט של זוגתו, כמו גם שנתיים מאסר על תנאי וקנס בסך 60 אלף שקלים. המקרה של חדאד היה למקרה הראשון הידוע בארץ של אדם שהורשע בביצוע מעשה סדום בפעוט כה צעיר.

השופט סלים ג'ובראן, שכתב את פסק הדין, טען כי אין די בראיות הקיימות כדי לבסס במידה הנדרשת את הרשעתו של חדאד. "לכאורה, די בשילובן של אותן נסיבות עובדתיות אשר הוכחו במסגרת השלב הראשון כדי ליצור תמונה עובדתית על פיה המערער הוא זה שפגע בפעוט", נכתב. בין היתר, נכתב בהחלטה כי היעדר הממצאים הפורנזיים, היעדר מאפיינים פדופיליים באישיותו של חדאד ומיקום ביצוע העבירה לכאורה הובילו לביטול ההרשעה בשל הספקות שעוררו.

(עדכון ראשון: 13:18)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניסים חדד משתחרר, כלא איילון. ספטמבר 2016. אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה!
חדאד לאחר הזיכוי, היום/מערכת וואלה!, אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully