וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ביפן: חברות להקת הפופ בהופעה מיוחדת – במדי אס-אס

Keyakizaka46 הוקמה רק בשנה שעברה, וכבר הספיקה להפוך ללהיט – אולם התלבושת שלבשו חברותיה באירוע ביוקוהמה משכו אליהן אש. הגולשים בטוויטר קראו: "הן צריכות לקרוא את היומן של אנה פרנק"

חברות הלהקה היפנית Keyakizaka46 בהופעה ביוקוהמה, יפן, אוקטובר 2016. טוויטר, צילום מסך
חברות הלהקה בלבוש השערורייתי, בשבוע שעבר/צילום מסך, טוויטר

חברות להקת הפופ היפנית Keyakizaka46 עוררו בימים האחרונים סערה ביפן וברחבי העולם, לאחר שהגיעו להופעה מיוחדת ביוקוהמה לרגל ליל כל הקדושים – כשהן לבושות בתחפושות המזכירות מעט יותר מדי את המדים של פלוגות האס-אס הנאציות. תמונות שהופצו ברשתות החברתיות של התחפושות השחורות הנראות כמעילים צבאיים, ומעוטרות בסמל הדומה לנשר הנאצי, עוררו תרעומת בקרב גולשים רבים.

"רק בגלל שלא ידעתן, או שלא שיבחתן את הנאצים, לא אומר שאתן יכולות לעשות משהו כזה", כתב גולש אחד בטוויטר, שטען כי "זה דבר בלתי-נסלח, בהתחשב בהשפעה שלהן". גולש נוסף הפציר בחברות הלהקה, בנות 15 עד 21, לקרוא את יומנה של אנה פרנק. גולשת שלישית טענה כי המפיק וצוות ההנהלה היו צריכים למנוע את ההופעה הבעייתית.

עוד בוואלה! NEWS:
כך כמעט נחשפו המרגל החשוב בהיסטוריה והמבצע שהכניע את הנאצים
מתה האישה שכיכבה בנשיקה המפורסמת שסימלה את תום מלחמת העולם השנייה
"רצינו להרוג כמה שיותר גרמנים": סיפורם של "הנוקמים" היהודים

חברות הלהקה היפנית Keyakizaka46 בהופעה ביוקוהמה, יפן, אוקטובר 2016. טוויטר, צילום מסך
המפיק התנצל "על חוסר היכולת להבחין בדברים"/צילום מסך, טוויטר

על פי הדיווח בעיתון הבריטי "גרדיאן", הסופר היפני איצ'יקה רוקוסו, הפועל מברלין, הפציר בעקבות המקרה בצעירים היפנים לזכור את הכאב של המשפחות והחברים של המיליונים שנהרגו במלחמת העולם השנייה. סערה דומה התעוררה ביפן בשנת 2011, כשלהקת הבנים "קישידן" הופיעה בשידור חי בתלבושות המזכירות מדים נאציים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

להקת הבנות הוקמה בשנה שעברה על ידי הוועדה המארגנת של אולימפיאדת טוקיו 2020, וכבר הספיקה לכבוש את ראש מצעד הסינגלים היפני עם הלהיט "Silent Majority". אקימוטו, המפיק והכותב של הלהקה, ישתתף בהפקת טקס הפתיחה של האולימפיאדה בעוד ארבע שנים. הוא קרא לשלבן בטקס הפתיחה, אולם עורר עליו ביקורת חריפה, בטענה שלא ראוי לשלב באירוע הרשמי את להקת הנוער.

בהודעה רשמית, המפיק אקימוטו הבהיר כי הוא מתנצל "על חוסר היכולת להבחין בדברים". סוני, חברת ההקלטה שבה חתומה הלהקה, מסרה: "אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העלבון שנגרם, בשל חוסר ההבנה שלנו. אנחנו מתייחסים למקרה ברצינות מלאה, ונעשה מאמץ למנוע תקריות דומות בעתיד".

חברות הלהקה היפנית Keyakizaka46 בהופעה ביוקוהמה, יפן, אוקטובר 2016. טוויטר, צילום מסך
היפנים לא רוצים אותן בטקס הפתיחה. חברות הלהקה, השבוע/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully