וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לנהלים שקבע: מנהל בתי המשפט נכח במסיבת פאר לשופטת

31.10.2016 / 19:45

לפני כשנתיים וחצי חתם המנהל, השופט מיכאל שפיצר, על נוהל המחייב שמסיבות הפרישה לא יהיו בבתי מלון, אלא בבתי המשפט או במקומות צנועים. בחודש שעבר הוא השתתף ואף נשא דברים באירוע ראוותני עם זמרת אופרה והופעה של זמר-שחקן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השתתף באירוע שמפר את הנוהל שהוא עצמו חתום עליו. השופט מיכאל שפיצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל בתי המשפט, השופט מיכאל שפיצר, השתתף באירוע פרידה מפואר משופטת, אף שהוא עצמו חתום על נוהל שאוסר אירועים מסוג זה. בפברואר 2014 חתם השופט שפיצר על הוראת נוהל שמסדירה את נושא מסיבות הפרישה שנערכות לשופטים שמסיימים את כהונתם. בהוראה נכתב: "מסיבת הפרישה תתקיים בבית המשפט, ובמקרים שבהם אין בבית המשפט מקום מתאים לעריכת האירוע, ניתן לקיימו באולם אירועים צנוע מחוץ לבית המשפט, ובלבד שלא יתקיים במלון פאר".

למרות הנוהל שהוא עצמו חתום עליו, בחודש שעבר השתתף מנהל בתי המשפט במסיבת פרישה לסגנית נשיא בית הדין האזורי לעבודה בחיפה, השופטת איטה קציר. מסיבת הפרישה נערכה במלון "גארדן הוטל" היוקרתי, חרף העובדה כי מבנה בית הדין בחיפה חדש ומשופץ, וניתן לקיים בו מסיבות פרידה.

עוד בוואלה! NEWS:
לאחר התנגדות עזה של דאעש: "צבא עיראק חדר לראשונה למוסול"
היריון, קרע משפחתי או איום לחייה: אשת הרודן הצפון קוריאני נעלמה
אלף איש מהגליל הפגינו בכנסת נגד מחסור בתקציב: "נלחמים על הבית שלנו"

חתימת מנהל בתי המשפט על ההוראה שמסדירה את מסיבות הפרישה שנערכות לשופטים שמסיימים את כהונתם, פברואר 2014. הנהלת בתי המשפט, מערכת וואלה! NEWS
הנוהל האוסר על מסיבות פרישה ראוותניות עליו חתם שפיצר/מערכת וואלה! NEWS, הנהלת בתי המשפט

כתבה שפורסמה במדור הרכילות של עיתון "ידיעות חיפה" חשפה כי "יותר ממאתיים שופטים בעבר ובהווה, באו לחלוק כבוד לשופטת קציר שסיימה כהונה בת עשרות שנים על כס השיפוט. כולם נהנו מקייטרינג עשיר, מהופעות של הזמר והשחקן יהודה אליאס, ושל זמרת האופרה שירלי הוד". בכתבה נכתב עוד כי באירוע נשאו דברים שאו דברים נשיא בית הדין לעבודה לשעבר השופט בדימוס רמי כהן, נשיא בית הדין הנוכחי השופט אלכס קוגן המזכיר הראשי של בית הדין לעבודה ומנהל בתי המשפט בעצמו.

הנהלת בתי המשפט לא הגיבה לטענות, אך ציינה כי מימנה רק 3,000 שקלים מהתשלום לאירוע בהתאם לנוהל. עוד נמסר כי יתר העלות הכרוכה באירוע מומנה מכיסה הפרטי של השופטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully