וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יתנו - לא יקבלו": מורים בתכנית לתגבור מתמטיקה פתחו בשביתה

29.10.2016 / 22:50

תנועת "חדר מורים ומחנכות" מסרה כי חבריה שמשתתפים ברפורמת 5 יחידות הלימוד של בנט, לא מקבלים את שכרם ולכן "מפסיקים להתנדב". לפי ההודעה, "לא נאפשר לימודים סדירים כל זמן שמשרד החינוך ממשיך להיות מנותק מעובדי ההוראה"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: אוהד פיטר

(הפגנת מורים מול בית שר החינוך בנט ברעננה, השבוע)

מורים למתמטיקה המשתתפים ברפורמת משרד החינוך לתגבור לימודי 5 יחידות יפתחו מחר בשביתה ללא הגבלת זמן - כך הודיעה הערב (שבת) תנועת "חדר מחנכים ומחנכות". זאת, בעקבות עיכובים בתשלום שכר מורים וקיזוזים בשכרם.

"אנחנו מכריזים על משוואה חדשה ומוכרת לכולם: יתנו, יקבלו – לא יתנו, לא יקבלו. עובדי ההוראה בישראל מפסיקים להתנדב", נמסר מהתנועה. על פי ההודעה, חברי התנועה נערכים להשבתת תוכניות נוספות של המשרד, הדורשות ממורים הרחבת היקף עבודתם.

עוד בנושא:
המורים יפתחו בשבוע הבא בעיצומים: "שכר הוגן בזמן זו חובת המדינה"
"שכר? אין לי מושג מהו": מורים הפגינו מול ביתו של בנט
ארגון המורים מאיים: "התחייבות למילוי הדרישות - או עיצומים מיום חמישי"

הפגנת המורים מול ביתו של שר החינוך נפתלי בנט, רעננה. אוקטובר 2016. טלי מאייר
מורים בהפגנה מול ביתו של שר החינוך בנט, השבוע/טלי מאייר

במכתב שנשלח מטעם פורום המורים למתמטיקה בתוכנית 5 יחידות לימוד למנכ"לית משרד החינוך הוסיפו המורים המוחים כי לא יגיעו לוועדות שיזם המשרד להסדרת נושא קיזוזי השכר. "לא נאפשר לימודים סדירים כל זמן שמשרד החינוך ממשיך להיות מנותק מציבור עובדי ההוראה, ממשיך לזלזל בהם ולא עומד בהתחייבויותיו", כתבו חברי הפורום לכהן. "לצערנו, את ובכירי משרדך ממשיכים להתעלם מפניותינו החוזרות ונשנות, האחרונה שבהם לפני כחודשיים, בה התרענו על המחדל המתמשך מעל לשנה - בו עובדי הוראה אינם מקבלים את רכיבי השכר שלהם המשרד מחויב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully