וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשב"ס בוחנים את האפשרות לשבץ ג'קי בן זקן באגף עם אולמרט

27.10.2016 / 10:40

איש העסקים, שהורשע לפני כשנה בהרצת מניות, צפוי להתחיל לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו בימים הקרובים. בשב"ס נבחנת האפשרות לשבצו באגף שבו כלוא אולמרט - אגף 10 בכלא מעשיהו

עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: העליון קיבל את ערעורו של בן זקן וקיצר את עונש המאסר לכשנתיים)

איש העסקים ג'קי בן זקן שהורשע בהרצת מניות ונידון ליותר משנתיים מאסר בפועל עשוי לרצות את עונשו באגף 10 בכלא מעשיהו, לצד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. בשב"ס בודקים היכן לשבץ את בן זקן, כשכרגע נבחנת האפשרות לשבצו באגף של אולמרט.

"אגף 10", שהינו מתחם מבודד בכניסה למעשיהו, הוקם במיוחד לקראת כניסתו של אולמרט לכלא. באגף ישנם 11 אסירים, אך הוא יכול להכיל כמות כפולה. מרבית הכלואים באגף הם מורשעי הולילנד, ביניהם יו"ר בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר ומהנדס עיריית ירושלים לשעבר אורי שיטרית. בנוסף, באגף מרצים את עונשם גם כמה אסירים שהורשעו בגרימת תאונות דרכים.

עוד בנושא:
העליון קיבל את ערעורו של בן זקן: עונש המאסר קוצר לכשנתיים
העליון עיכב את תחילת ריצוי עונשו של איש העסקים ג'קי בן זקן

ג'קי בן זקן מ.ס אשדוד. ניב אהרונסון
עונשו הופחת משלוש שנות מאסר לשנתיים וחודשיים. בן זקן/ניב אהרונסון

כל אסיר המשובץ באגף עבר בדיקה ביטחונית של השב"כ. בנוסף, נדרשים האסירים לחתום על טופס סודיות כפול, אחד של שב"כ ואחד של שב"ס, שבו הוא מתחייב לא להעביר כל מידע מתוך האגף.

בן זקן, בעליה של קבוצת הכדורגל מ.ס. אשדוד, הורשע לפני כשנה בבית המשפט המחוזי בתל אביב בהרצת מניות בהיקף של יותר מ-13 מיליון שקלים יחד עם איתן אלדר. השניים הריצו מניות בניסיון להכניס את חברתו "מנופים" לרשימת "ת"א 100" – אחד מהמדדים המובילים בבורסה. בחודש שעבר קיבל בית השפט העליון את ערעורו של בן זקן, וקיצר את עונש המאסר משלוש שנים לשנתיים וחודשיים. בן זקן אמור להתחיל לרצות את עונשו כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully