וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים חשמליים בן 15 נהרג מפגיעת רכב בפתח תקווה

25.10.2016 / 22:13

הנער נפגע בעת שרכב באזור צומת שעריה, וצעיר בן 19 נפצע באורח קשה. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה קבע את מותו של הנער, ופינו את הצעיר לבית החולים בילינסון. הנהג הפוגע עוכב לחקירה

צילום: ייששכר וויס, מד"א; עריכה: אוהד פיטר

נער כבן 15 נהרג היום (שלישי) מפגיעת מכלי רכב בכביש 40, סמוך לצומת שעריה לכיוון צפון בפתח תקווה, בעת שרכב על אופניים חשמליים. צעיר נוסף, בן 19, נפצע באורח קשה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת התאונה נאלצו קבעו את מותו של הנער, ופינו את הצעיר לבית החולים בילינסון בעיר, כשהוא בהכרה וסובל מפגיעה רב-מערכתית.

ממשטרת מרחב שרון נמסר כי הנהג הפוגע נמצא בזירה. מהחקירה הראשונית של התאונה עלה כי שני הנערים רכבו על האופניים חשמליים כשאחד הרכיב את חברו. השניים נסעו על השוליים ונפגעו מרכב חולף. בעקבות התאונה נחסם כביש 40 מצפון לדרום באזור הצומת, עד לסיום הטיפול בזירה.

קטי קטלן, פרמדיקית מד"א שהוזעקה לזירה, סיפרה: "ראינו אופנייים חשמליים על הכביש, ובסמוך שכבו שני נערים. אחד מהם היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מפגיעה רב-מערכתית, ולאחר נסיונות החייאה קבענו את מותו בשטח". לדבריה, "הנער השני היה בהכרה וסבל מפגיעה רב-מערכתית ולאחר טיפול מהיר בשטח פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בן 15 נורה למוות במהלך עבודות בגבול: "דם ילדים אינו הפקר"
שבועיים לאחר הסערה: אונסק"ו שוב יכריע בהצעה שנויה במחלוקת על ירושלים
שכנעו עניים למכור כליה: נחשפה רשת סחר באיברים

רוכב אופניים חשמליים בן 15 נהרג בתאונת דרכים בפתח תקווה, 25 אוקטובר 2016. ייששכר וויס תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
הצעיר בהכרה וסובל מפגיעה רב-מערכתית. זירת התאונה בפתח תקווה, הערב/מערכת וואלה! NEWS, ייששכר וויס תיעוד מבצעי מד"א

מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמסר כי מניין ההרוגים בתאונות דרכים מאז תחילת השנה עומד על 305 בני אדם. מניין ההרוגים בתקופה המקבילה אשתקד עמד על 293 בני אדם. מאז תחילת חודש אוקטובר נהרגו 23 בני אדם. בשנה שעברה הסתיים חודש אוקטובר עם 36 הרוגים. עוד נמסר כי מאז תחילת השנה נהרגו 16 רוכבי אופניים - רגילים וחשמליים. בשנת 2015 נהרגו בסך הכל 17 רוכבי אופניים.

"בשנת 2016 גדל מספר ההרוגים בתאונות אופניים חשמליים בהשוואה לשנה הקודמת, ולכן למשרד התחבורה ולמשטרה אסור להמשיך ולהתעלם מהמעורבות הגבוהה של האופניים החשמליים בתאונות", אמר שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק". "אסור לחכות להרוג הבא ולכן חייבים להגביר את האכיפה ולהעביר גם לפקחים העירוניים סמכויות אכיפה. במקביל, הרשויות המקומיות חייבות לסלול עבור הרוכבים שבילי רכיבה בטוחים שיפרידו אותם מכלי הרכב שבכביש".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רוכב אופניים חשמליים בן 15 נהרג בתאונת דרכים בפתח תקווה, 25 אוקטובר 2016. ייששכר וויס תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, הערב/מערכת וואלה! NEWS, ייששכר וויס תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully