וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: תושב קליפורניה שאנס את בתו נידון ל-1,503 שנות מאסר

לאחר שהורשע בלא פחות מ-186 עבירות תקיפה מינית, נגזר על הנאשם עונש המאסר הארוך ביותר בהיסטוריה של קליפורניה. שופט בית המשפט העליון במדינה: "הוא מהווה סכנה ומעולם לא הביע חרטה על מעשיו"

בית כלא בקליפורניה, ארצות הברית. AP
"זכה" לעונש המאסר הארוך ביותר בקליפורניה/AP

תושב קליפורניה בן 41 הורשע באונס בתו במשך ארבע שנים, וזכה לעונש המאסר הארוך ביותר בהיסטוריה של המדינה – 1,503 שנים. לאחר שבישר שופט בית המשפט העליון לנאשם על עונשו, אמר השופט אדוארד סרקיזיאן כי הוא "מהווה סכנה לחברה", וציין כי הנאשם מעולם לא הביע חרטה על מעשיו ואף האשים את בתו במעשים.

"בתו של הנאשם עברה התעללות מינית בידי חבר של המשפחה. במקום להגן עליה, אביה הפך אותה לרכוש", אמרה התובעת ניקול גלסטן. הבת, היום בת 23, נאנסה בין פעמיים לשלוש בשבוע משנת 2009 עד 2013, עד שאזרה אומץ ועזבה את בית אביה.

חבר מושבעים הרשיע את האב בחודש ספטמבר האחרון בלא פחות מ-186 עבירות תקיפה מינית, בהן עשרות אישומים על אונס קטינה. "כשאבי התעלל בי הייתי צעירה. לא היה לי כוח, לא היה לי קול. הייתי חסרת הגנה", אמרה בתו. "הוא אף פעם לא התנצל על הכאב והסבל שהוא גרם לי".

עוד בוואלה! NEWS:
"מתנצלים על חוסר הנוחות": גלויה הגיעה ליעדה "רק" אחרי 50 שנה
דרום אפריקה הודיעה על פרישתה מבית הדין הבינלאומי בהאג
מתלוננת נוספת נגד טראמפ: "הציע עשרת אלפים דולר בשביל לילה איתו"

אילוסטרציה של אישה יושבת. ShutterStock
"לא היה לי כוח, לא היה לי קול. הייתי חסרת הגנה"/ShutterStock

הנאשם סירב לחתום על שתי עסקאות טיעון לפני המשפט. אם היה מסכים לעסקת הטיעון הראשונה שהוצעה לו, התובעים היו ממליצים על 13 שנות מאסר בלבד, אך הוא דחה את העסקה. בעסקת הטיעון השנייה הוצעו לו 22 שנים בכלא, אך גם את העסקה זו דחה, ואמר כי הוא ישוחרר מהכלא בשל הזמן שכבר שהה במעצר.

"הוא הרס את שנות נעוריה וגרם לה להרגיש כאילו זו הייתה אשמתה", אמרה גלסטן, שדרשה מהשופט את העונש המקסימלי. גזר הדין החמור הזה עומד בניגוד מוחלט לגזר דין אחר במדינת מונטנה, שבו גבר שהואשם באונס בתו בת ה-12 לא קיבל שנות מאסר כלל. במקום, השופט גזר עליו 60 ימים במעצר לאחר שהודה בביצוע גילוי עריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully