וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 62 ילדה תינוקת - ומעודדת נשים נוספות: "אל תתנו לרופאים להחליט"

לינה אלברז, רופאה מספרד, עוררה סערה בקהילה שבה היא מתגוררת כשילדה את בתה השלישית - והביאה לקריאות להגביל את הגיל המקסימלי לטיפולי הפוריות. "תמיד רציתי להיות אם שוב, תנו לטבע להחליט", אמרה עם שחרורה מבית החולים

לינה אלוורז, שילדה תינוקת בגיל 62, אוקטובר 2016. AP
"כשהיא תהיה בת 30, אני אהיה בת 90". אלברז/AP

אישה בת 62 מספרד ילדה בשבוע שעבר תינוקת בריאה, ומעודדת נשים אחרות בגילאים מבוגרים לעשות כמוה אם הן חפצות בכך. הריונה של האישה, לינה אלברז, עורר ויכוח ציבורי בקהילה האוטונומית גליסיה שבה היא מתגוררת, והביא לקריאות להגביל את הגיל המקסימלי שבו נשים יכולות לקבל טיפולי פוריות.

אלברז עזבה אתמול (רביעי) את בית החולים "לוקוס אוגוסטי" בעיר לוגו שבצפון מערב המדינה עם בתה השלישית ואמרה כי היא "מרגישה נפלא". "לא יכול להיות טוב יותר. אני מאוד אסירת תודה על החיים ועל הדבר היקר והקטן הזה", הוסיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
שביתת נשים בארגנטינה בעקבות רצח ואונס מחרידים של נערה
גרמניה: שוטרים נפצעו קשה בפשיטה על דירתו של פעיל ימין קיצוני
נידוי וטראומה: חייהן של "נשות האויב" ששוחררו משבי בוקו חראם

לינה אלוורז, שילדה תינוקת בגיל 62, אוקטובר 2016. טוויטר, צילום מסך
"החיוך שווה יותר מכל ביקורת". אלברז בתקופת הריונה/צילום מסך, טוויטר

התינוקת, שנקראה גם היא לינה, נולדה כשהיא בריאה לחלוטין, במשקל 2.4 קילוגרמים אחרי ניתוח קיסרי. "החיוך של בני הבכור שווה כל כך הרבה יותר מכל ביקורת שאקבל בעקבות זה", אמרה האם הטרייה. "אני מצפה לנוח לפחות כמה ימים עכשיו, כדי שאוכל להנות מהזמן עם בתי הקטנה ולהתאושש", הוסיפה. על הביקורות לפיהן היא מבוגרת מדי אמרה אלברז: "כשהיא תהיה בת 30, אני אהיה בת 90. תוחלת החיים אצל נשים מתארכת כל הזמן".

הריונותיה השני והשלישי של אלברז התאפשרו בעזרת הפריה חוץ גופית. בנה הראשון, כיום בן 27, סובל משיתוק מוחין עקב סיבוכים בלידתו, ובנה השני בן עשר. כרופאה, אמרה אלברז כי נשים שמצבן הבריאותי מאפשר להן להיכנס להיריון וללדת בגילאים מאוחרים לא צריכות לפחד לעשות זאת, והוסיפה כי הן צריכות לתת לטבע, ולא לגינקולוגים, להחליט. "תמיד רציתי להיות אם שוב אבל רוב המומחים הרפואיים אמרו לי 'לא'", סיפרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לינה אלוורז, שילדה תינוקת בגיל 62, אוקטובר 2016. AP
"מי שמצבה הבריאותי מאפשר לה ללדת - לא צריכה לפחד". אלברז ביציאתה מבית החולים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully