וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונדליזם וכתובות נאצה בבית כנסת בבירת מקסיקו: "כלבים"

19.10.2016 / 10:10

פעמיים בשבוע האחרון פרצו כמה בני אדם לבית הכנסת שבמקסיקו סיטי, שברו כיסאות ושולחנות, ניפצו חלונות וריססו כתובות על הקיר. צוותי הביטחון של הקהילה, הסבורים שמדובר בהתארגנות שנועדה לפגוע ביהודים, העלו את הכוננות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כלבים". הכיתוב שנמצא בבית הכנסת במקסיקו סיטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע האחרון אירעו שני מקרים של ונדליזם בבית הכנסת "אגודת אחים" שבמקסיקו סיטי. התוקפים שברו שולחנות וכסאות, ניפצו חלונות וריססו כתובות נאצה נגד יהודים. בין היתר, כתבו התוקפים על הקירות את המילה "PERROS" – "כלבים", לצד האות A המסמלת אנרכיה.

גורם מתוך צוותי הביטחון של הקהילה היהודית במקסיקו סיטי מסר שככל הנראה מדובר בקבוצה מאורגנת, ששמה לה למטרה לפגוע בקהילה היהודית בעיר. צוותי הביטחון העלו את רמת הכוננות, הן בשל החגים והן בשל האירועים האחרונים, והמתח והחשש בקרב בני הקהילה התעצם.

עוד בוואלה! NEWS:
מחאת השכר יוצאת לרחובות: מאות מורים מפגינים מול משרד החינוך
בן למשפחת המלוכה הסעודית הוצא להורג בריאד: "נעשה צדק"
לצד אלפי תומכיו, "הבולדוזר" מאותת על העימות הבא עם נתניהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האות A המסמלת את המילה אנרכיה על קירות בית הכנסת/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירועים מגיעים בצל הלחצים הרבים שהפעילה בימים האחרונים הקהילה היהודית במקסיקו על הממשלה, סביב הצבעתה של המדינה על הצעת ההחלטה באונסק"ו, היוצאת נגד המדיניות הישראלית ופעולותיה של ישראל במתחם הר הבית בעיר העתיקה בירושלים. בכירי הקהילה טענו כי קיבלו התחייבויות מהנשיא לפיה ארצו לא תתמוך בהחלטה, אך בסופו של דבר מקסיקו הצביעה בעד, ככל הנראה משום שמשרד החוץ במדינה דווקא רצה לתמוך בה.

לאחר ההצבעה, הודיעה מקסיקו כי תדרוש הצבעה מחודשת, אך בסופו של דבר הסתפקה בהודעה לפרוטוקול על שינוי עמדתה מתמיכה להימנעות. אתמול פרסם משרד החוץ המקומי הודעה שבה נמסר כי הוחלט להימנע בהצבעה: "שינוי ההצבעה מחזק את ההכרה של ממשלת מקסיקו בקשר של העם היהודי למורשת תרבותית הממוקמת במזרח ירושלים, ומשקף את ההערכה העמוקה של הממשלה לקהילה היהודית ובמיוחד לתרומתה המשמעותית להתפתחותה של מקסיקו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככל הנראה מדובר בקבוצה מאורגנת. בקבוק שבור על רצפת בית הכנסת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully