וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד דרמטי: חשודים מתנפלים על הרכב בכביש – הנהג מנסה לדרוס אותם

18.10.2016 / 12:20

נהגים של קווי הסעות לא חוקיים תועדו במהלך קטטה אלימה בכביש 57 באזור נתניה. בתיעוד נראים החשודים מנסים לתקוף את הנהג, שבתגובה מנסה לדרוס אותם תוך נהיגה פרועה. שישה נעצרו. עמותת אור ירוק: "מבט על המציאות היומיומית בכבישים"

צילום: באדיבות "אור ירוק", עריכה: טל רזניק

סכסוך על קו הסעות ללא רישיון הוביל בערב החג (ראשון) לתגרה אלימה ולניסיונות דריסה בכביש 57 באזור נתניה. לאחר הקטטה עצרה משטרת מרחב שרון שישה תושבי קלנסווה וטייבה ותפסו שישה כלי רכב בחשד להפעלת קו הסעות לא חוקי מאזור השרון לאזור מרכז הארץ.

בסרטון שהתפרסם אתמול בעמוד הפייסבוק של "אור ירוק" מתועדת התגרה האלימה ובו נראים חילופי מהלומות קשים. במהלך התגרה מגיח רכב פרטי ומנסה לפגוע בנסיעה לאחור בנצים ואף מתנגש באחד מרכבי ההסעות. לאחר מכן נהג המכונית מבצע פניית פרסה על אי תנועה ומנסה לדרוס שוב - עד שהוא ממשיך בנסיעה מהמקום. דובר משטרת מרחב שרון רב-פקד זיוון פריידן אמר כי המשטרה הוציאה צווי איסור שימוש ל-11 כלי רכב המשמשים על פי החשד בקווי ההסעה הלא חוקיים.

עוד בוואלה! NEWS:
סכסוך אזורי על השלל: התקווה האחרונה של דאעש בקרב על מוסול
אחרי הסערה: אונסק"ו יצביע מחדש על ההחלטה בנושא ירושלים
התקלות במפרץ חיפה: המשרד להגנת הסביבה זימן את מנכ"ל בזן לשימוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהג המכונית הלבנה מנסה לדרוס את המתקוטטים בנסיעה לאחור/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמואל אבוהב, מנכ"ל "אור ירוק", שאליה נשלח הסרטון המתעד את הקטטה, אמר כי מדובר ב"מבט על המציאות היומיומית בכבישי הארץ". לדבריו, "זו התוצאה הישירה של הקיצוץ החד במספר השוטרים וניידות התנועה בכבישים". הוא הוסיף כי נהגים מרשים לעצמם להתנהג בביריונות ובאלימות משום שהם אינם רואים ניידות בכבישי הארץ. הוא קרא לממשלה לרכוש 300 ניידות תנועה ש"יתריעו מנהגים עבריינים לסכן את החיים של כולנו בכביש".

סקר שערך לפני כשנה מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה עבור עמותת "אור ירוק" גילה כי אחד מכל חמישה נהגים נתקל בקטטה בכביש לפחות פעם אחת במהלך השנה שקדמה לסקר. 63% מהנשאלים הודו כי חוו אלימות מילולית ותנועות מאיימות לפחות פעם אחת במהלך אותה שנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנהג עולה על אי התנועה וממשיך לנסות לפגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי ניסיונות הדריסה, נהג המכונית נסע מהמקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully