וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הפצועה מיוהנסבורג מבקשת סיוע במימון הטיפולים: "אין לה ביטוח"

18.10.2016 / 0:30

בעקבות פציעתה הקשה של אחותה הקטנה רחל בתאונת הדרכים בדרום אפריקה, שבה נהרג צעיר בן 22 מאשדוד, מבקשת קאסו טקלה מהציבור לעזור במימון הטיפולים. "אי אפשר להטיסה במצבה ואנחנו משלמים מחיר מלא"

צילום: שי מכלוף

(בווידאו: הלם בשכונתו של ההרוג בתאונת הדרכים ביוהנסבורג)

יומיים לאחר שאחותה בת ה-22 נפצעה באורח קשה בתאונת הדרכים ביוהנסבורג שבדרום אפריקה, פונה קאסו טקלה לציבור בניסיון לממן את הטיפולים ברחל כדי שיהיה אפשר להטיס אותה לארץ. "אי אפשר להטיס אותה כרגע, במצב שלה", סיפרה אחותה לוואלה! NEWS. "לכן, היא צריכה לעבור את כל הטיפולים שם. היא לא עשתה ביטוח, אז אנחנו משלמים מחיר מלא".

התאונה, שבה היו מעורבים ארבעה ישראלים שנסעו ברכב אחד, אירעה סמוך לשעה 5:00 (שעון מקומי). לפי דיווחים, בצומת שאותו חצו הייתה תקלה ברמזור וכתוצאה מכך התנגש רכבם חזיתית ברכב אחר. אושרי מסלה, בן 22 מאשדוד, נפצע באורח אנוש ומת מפצעיו בבית חולים באזור.

לקריאה נוספת:
אני הילד של חורף, שנת 73': עו"ד דוד חודק נזכר במלחמה ומביט לעתיד
פעוט טבע בבריכה ביתית במושב ליד לוד; מצבו קשה
הולנד חפר לעצמו בור נוסף, ולימין בצרפת רק נותר להכריע מי יחליפו

הפוסט שהפיצה אחותה של רחל ברשת

לדבריה קאסו, "עכשיו הצליחו לייצב אותה. היא מחוברת למכונות הנשמה, לא אוכלת לבד ולא בהכרה. עשו לה תפרים ומטפלים לה בשברים; היא נפגעה ממש קשה בלסת, כל ההדף של הפגיעה והרסיסים פגעו בצד השמאלי שבפנים שלה".

בינתיים, בת דודתה של רחל נמצאת עמה בבית החולים והשגרירות בקשר תמידי עם המשפחה. "הם נסעו לטייל למשך ארבעה חודשים והיו צריכים לחזור לארץ בעוד שבועיים", סיפרה. "היא התגוררה בפורט אליזבת והתאונה אירעה ביוהנסבורג. בת דודה שלי התקשרה אליי משם, היא הייתה מזועזעת לא ידעה איך לעכל את זה.

"זה פשוט תסכול, אי אפשר לתאר את זה. המשפחה שלי עדיין לא עיכלה את זה. אי אפשר להחזיר אותה. את לא יודעת מה לעשות, את לא נתקלת במצב כזה בחיים. אנחנו מנסים לגייס כספים עד כמה שאפשר כדי להביא אותה לפה ברגע שהיא תרגיש יותר בסדר".

(עדכון ראשון: 22:20)

כביש עמוס בדרך ליוהנסבורג שבדרום אפריקה. AP
כביש ביוהנסבורג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully