וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו המומים": בתי ספר בגרמניה בעוצר עקב איומים בירי

הודעות דואר אלקטרוני מאיימות נשלחו מאותה כתובת לתשעה בתי ספר לפחות באזור לייפציג. שוטרים סורקים את בתי הספר בזמן שהתלמידים נצורים בכיתות. לא ברור מי עומד מאחורי האיומים. "מקווים שהתלמידים בריאים ושלמים"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: מבקש מקלט סורי בן 22 נעצר בלייפציג בחשד שתכנן פיגוע)

כמה בתי ספר בגרמניה קיבלו היום (שני) בדואר האלקטרוני איומים על אירוע ירי - כך הודיעה המשטרה המקומית. על פי הדיווחים, לכל בתי הספר, לפחות תשעה בעיר לייפציג שבמזרח המדינה, נשלח איום עם תוכן דומה. לא ברור אם עוד בתי ספר קיבלו הודעות דומות. כמו כן, דווח כי כל הודעות האיום נשלחו מאותה כתובת דואר אלקטרוני, אך לא פורסם מי עומד מאחורי מכתבי האיום.

"כמה בתי ספר בלייפציג הודיעו לנו הבוקר כי הם קיבלו דואר אלקטרוני עם תוכן מאיים", אמרה דוברת המשטרה. היא הוסיפה כי המשטרה מתייחסת לאיומים ברצינות ושלחה שוטרים לבתי הספר. השוטרים עורכים סריקות בבתי הספר ומאבטחים את הכניסות אליהם. כמו כן, על פי דיווחי התקשורת המקומית, השוטרים הורו לתלמידים להישאר בכיתות ואינם מאפשרים להם לצאת מהן. המשטרה סירבה לפרסם את תוכן ההודעות המאיימות.

הנהלת אחד מבתי הספר החליטה לשלוח את התלמידים לביתם בשל חשש לביטחונם. "אנחנו יותר מהמומים", הודיעה מועצת החינוך של לייפציג בחשבון הטוויטר שלה, "אנו מקווים שלא קרה דבר ושהתלמידים בריאים ושלמים".

עוד בוואלה! NEWS:
צבא עיראק והקואליציה פתחו במבצע לכיבוש העיר מוסול מידי דאעש
"לא חשבתי שנתראה": הנערות ששוחררו בניגריה פגשו את הוריהן
הדיווח על "חטיפה" בצפון התברר כמשפחה - בלי מקום במכונית

המשטרה בברלין עצרה שני חשודים במעורבות בפעילות טרור. רויטרס
עורכים סריקות. שוטרים גרמנים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully